یادواره 21هزار کارمند شهیدکشور در بروجن برگزار می‌‏شود

خانه / استان ها / یادواره 21هزار کارمند شهیدکشور در بروجن برگزار می‌‏شود

نیکخواه

همزمان با روز میلاد امام رضا علیه السلام و هفته دولت، یادواره مهندس شهید غلامعلی نیکخواه، شهید شاخص قشرکارمند و 21هزار شهید کارمند کشور در بروجن از توابع استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‎شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ رئیس سازمان بسیج کارمندان استان چهارمحال و بختیاری گفت: یادواره مهندس شهید غلامعلی نیکخواه، شهید شاخص قشر کارمند کشور و بزرگداشت یاد و خاطره 21 هزار کارمند شهید میهن اسلامی و 471شهید شهرستان بروجن در سالن شهید نیکخواه این شهر با حضور مقامات کشوری و لشگری برگزار می شود.

سرهنگ پاسدار غلامعلی کریمی، افزود: سردار سرلشگر پاسدار محسن رضایی در این مراسم معنوی به ایراد سخن می پردازد و از تمبر یادبود و سند سجلی شهید غلامعلی نیکخواه شهید شاخص کارمندان کشور و کتاب کارمندان شهید استان چهارمحال و بختیاری رونمایی خواهد شد.

وی، ادامه داد: نامگذاری یکی از پروژه های بزرگ شهرستان بروجن به نام شهید نیکخواه، تجلیل از خانواده این شهید عزیز و برنامه های متنوع فرهنگی هنری از دیگر بخش های یادواره بزرگداشت شهید شاخص کارمندان کشور می باشد که ساعت 9صبح روز چهارشنبه 4شهریور در سالن ورزشی شهید غلامعلی نیکخواه بروجن برگزار می شود.

مهندس شهید غلامعلی نیکخواه متولد بروجن بوده و در استان چهارمحال و بختیاری سمت فرماندار شهرستان بروجن را بر عهده داشت. سپس به عنوان معاون عمرانی استاندار آذربایجان غربی مشغول به کار شد و در حین انجام مأموریت پس از معارفه فرماندار تکاب در مسیر بازگشت از تکاب به مهاباد به دست عوامل استکباری گروهک کومله به فیض شهادت نائل آمد.

انتهای خبر/

Visits: 17

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *