جلسه هفتگی نوجوانان و جوانان عاشورائی اشکفتک+تصویر

خانه / استان ها / جلسه هفتگی نوجوانان و جوانان عاشورائی اشکفتک+تصویر

جلسه هفتگی نوجوانان و جوانان عاشورائی اشکفتک در منزل شهید سید عبدالله علوی با حضور پرشور نوجوانان و جوانان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام علیزاده در جمع پرشور نوجوانان و جوانان در خصوص نامه 31 نهج البلاغه که21 منشور اخلاقی را حضرت علی علیه السلام به امام حسن مجتبی علیه السلام یاد آوری می کنند اشاره و به ایرادسخن پرداخت.

وی افزود: “خود سازی و به یاد خدا بودن”- انسان اگر از خدا بترسد خیلی از موارد ومشکلات حل می شود پیوسته تحت فرمان خداواند باشیم- دلت را با  یاد خدا زنده کن-همه کارها را با بسم الله الرحمن الرحیم شروع کن- دلت را به اندرز نیکو زنده بدار- هوای نفس را با بی اعتنای بمیران- جان را به یقین نیرومند کن .

حجت الاسلام علیزاده به علت خطا و اشتباه اشاره کرد وگفت: وقتی که انسان از معصومین وقرآن واهل بیت عصمت وطهارت علیهم السلام که چراغ هدایت هستند فاصله بگیرد دچار خطا و اشتباه می شود.

وی ادامه داد:انسان در این چندسالی که عمر می کند باید دنبال جمع آوری چیزهای خوب باشد ، باید تقوا جمع کند احترام به والدین داشته باشدتا در آخرت از روی پل صراط به راحتی عبور کند .

حجت الاسلام علیزاده با اشاره به اثر خواندن و عمل کردن به دستورات حضرت علی علیه السلام برای رسیدن به سعادت گفت: یکی از مسیحیان با مطالعه  نهج البلاغه می گوید من عاشق علی علیه السلام هستم و اعلام میدارد بیش از 200 بار نهج البلاغه را خواندم که هر مرتبه چیز جدیدی یاد گرفتم .

تلاوت ایاتی از کلام الله مجید،روضه خوانی و مدیحه سرائی وضیافت شام نذری از دیگر برنامه های این مراسم بود.

مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه می کنیم…

Views: 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *