آزادی زندانیان زن، هدیه روز مادر هیأت رزمندگان

آزادی زندانیان زن، هدیه روز مادر هیأت رزمندگان اسلام

خانه / پیشنهاد ویژه / آزادی زندانیان زن، هدیه روز مادر هیأت رزمندگان اسلام

مسئول واحد خواهران هیأت رزمندگان اسلام گفت: قصد داریم به مناسبت میلاد حضرت زهراسلام الله علیها و روز مادر با جمع‌آوری کمک‌های مردمی زنان زندانی جرایم غیرعمد را آزاد کنیم به همین دلیل پویش «مادر به خانه برمی‌گردد» را راه‌اندازی کردیم.

آزادی زندانیان زن، هدیه روز مادر هیأت رزمندگان اسلام

هیات: فاطمه گنجی، مسئول واحد خواهران هیأت رزمندگان اسلام گفت: این پویش با همت هیأت رزمندگان اسلام و با مشارکت سازمان بسیج مداحان، سازمان اوقاف و امور خیریه، سازمان تبلیغات اسلامی، خیریه سیدالکریم، بنیاد بین‌المللی غدیر، سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران و سازمان مردم نهاد موسسه فرهنگی هل اتی اجرایی خواهد شد.

گنجی با بیان اینکه مردم برای مشارکت در این پویش می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۱۱۴۶۴۳۸۰۵۳ و یا کددستوری #۱۳۱۴*۷۸۰* واریز کنند.

آزادی زندانیان زن، هدیه روز مادر هیأت رزمندگان
آزادی زندانیان زن، هدیه روز مادر هیأت رزمندگان

مسئول واحد خواهران هیأت رزمندگان اسلام با اشاره به اینکه برای آزادسازی این زندانیان با مسئولین قوه قضاییه، سازمان زندان‌ها و ستاد دیه هماهنگی لازم شده است، تصریح کرد: متاسفانه زنان بسیاری به دلیل یک خطای مالی و یا ورشکستگی در مسیر تولید در زندان به سر می‌برند که مادر خانواده هستند و دوری آن‌ها از خانواده مشکلات بسیاری دارد و یا مادرانی با فرزند ۱ یا ۲ ساله خود در زندان هستند که آن نیز آسیب‌های خاص خود را دارد که می‌توانیم از طریق این پویش آن‌ها را آزاد کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این پویش از ۳۰ دی‌ماه آغاز شده و تا ۳۰ بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت اما برنامه آزادسازی زندانیان زن جریام غیرعمد به همین جا ختم نخواهد شد و بنا داریم این طرح را ادامه دهیم تا بتوانیم این زنان را آزاد کنیم.

منبع: فارس

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *