اجتماع بزرگ روز عاشورا در مصلای امام خمینی (ره) شهركرد و پخش زنده از صداوسیما +تصویر

خانه / استان ها / اجتماع بزرگ روز عاشورا در مصلای امام خمینی (ره) شهركرد و پخش زنده از صداوسیما +تصویر

مراسم عزاداری و سوگواری همزمان با روز عاشورا با رعایت اصول بهداشتی در مصلي امام خمينی(ره) شهركرد برگزار شد.

مراسم عزاداری و سوگواری همزمان با روز عاشورا با رعایت اصول بهداشتی در مصلي امام خمينی(ره) شهركرد برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با روز عاشورا حسینی امسال هم مراسم سوگواری با حضور اقشار مختلف مردم به همت هیأت رزمندگان اسلام در مصلي امام خميني (ره) شهركرد برگزار شد.

عزاداران سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام برادران و خواهران بویژه جوانان و نوجوانان با شکوه و نظم خاص در فضای باز مصلا به نوحه خوانی و عزاداری خامس آل عبا پرداختند.

مراسم عزاداری روز عاشورا  به همت شبکه استانی جهانبین به صورت زنده و مستقیم از صداو سیمای استان و سایر شبکه سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد.

تلاوت آیات نورانی قرآن مجید،قرائت زیارت عاشورا،مداحی و نوحه خوانی مداحان اهلبیت عصمت وطهارت علیهم السلام، مقتل خوانی و شرکت در نماز جماعت ظهر و عصر روز  عاشورا حسینی به امامت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد از دیگر برنامه های این مراسم باشکوه بود.

شایان ذکراست: مراسم سوگواری دهه ی اول محرم به همت هیئات ثارالله سپاه و رزمندگان اسلام شهرکرد از اول محرم الحرام صبح ها از ساعت:30: 6 تا 30 : 8 در مصلي امام خميني (ره)شهركرد با قرائت زیارت عاشورا، سخنرانی حجج اسلام: حسینی صدر – دکتر هاشمی – دکتر کاظمی – دکتر مختاری – صفی و دکتر همتیان و مداحی مداحان اهلبیت عصمت وطهارت علیهم السلام : جزایری – بیگی – توسلی – یزدانی – قادری – اسماعیل زاده – موسوی و کیانی تا امروز عاشورای حسینی برگزار شد.

همچنین مراسم سوگواری خامس آل عبا با سخنرانی: حجج اسلام: شیخ ابوالقاسم قربانی و شیخ محسن حجت پناه و مداحی مداحان اهلبیت عصمت وطهارت علیهم السلام: صیادی، توسلی و بیگی به همت هیأت رزمندگان اسلام استان از اول محرم همراه با اقامه ی نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع شهرکرد برگزار شده و تا آخرین شب از ماه صفر ادامه خواهد داشت.

گفتنی است:اقامه نمازجماعت ظهر و عصر به امامت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در روز عاشورای حسینی هم برگزار، این مراسم به صورت زنده و مستقیم از شبکه استانی پخش شد.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاسان: خسرو علی پور و سیدرضا حسینی

اجتماع بزرگ عاشورائیان در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد

 

اقامه نماز ظهر عصر به امامت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در روز عاشورا و پخش زنده از صدا وسیما

 

پایگاه اطلاع  رسانی هیأت رزمندگان اسلام

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *