احیاء سومین شب قدر در شهرکرد+ تصویر

خانه / پیروان عترت / احکام بانوان(پیروان عترت) / احیاء سومین شب قدر در شهرکرد+ تصویر

مراسم معنوی احیای سومین شب از لیالی با عظمت قدر در مساجد،حسینیه ها، مصلای بزرگ امام خمینی (ره) و آستان مقدس امامزادگان شهرکرد برگزار شد.

مراسم معنوی احیاء سومین شب از لیالی با عظمت قدر در مساجد،حسینیه ها، مصلای بزرگ امام خمینی (ره) و آستان مقدس امامزادگان شهرکرد برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛  مراسم معنوی شب زنده داری سومین شب از لیالی با عظمت قدر در مساجد،حسینیه ها و آستان مقدس امامزادگان حلیمه و حکیمه سلام الله علیهما، با اجرای شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد.

مراسم احیا و سوگواری ویژه شهادت مولود کعبه و شهید محراب حضرت علی بن ابیطالب علیه السلام با رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری و باتوجه به شرایط موجود برای جلوگیری ازشیوع ویروس منحوس کرونا باحضور جمع محدودی از خیل ارادتمندان به ساحت مقدس اهلبیت عصمت وطهارت علیهم السلام  به همت هیأت رزمندگان اسلام شهرکرد و استان در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین شیخ عباس نکونام و مسجدجامع این شهر با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین شیخ شوذب شیری و مداحی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام برگزار شد .

مراسم مصلا امام خمینی(ره)  مانند شب های گذشته برای بهره مندی عزیزانی که در منازل و بیمارستانها مراسم احیاء برپا کرده بودند، با همکاری ارزشمند مدیرکل و معاونین رسانه ملی ازشبکه استانی جهانبین به صورت زنده و مستقیم پخش شد.

تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، قرائت زیارت عاشورا ، دعای پرفیض جوشن کبیر، سخنرانی، مراسم قرآن به سر و ذکر روضه، نوحه و سینه زنی از برنامه های احیای سومین شب از لیالی با عظمت قدر ماه مبارک رمضان در مصلا و مسجد جامع شهرکرد بود.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس: علی پور، حسینی، نجفی و رضایی فرد

مراسم احیاء سومین شب از لیالی قدر در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد

مراسم احیاء سومین شب از لیالی قدر در مسجد جامع شهرکرد

پایگاه اطلاع  رسانی هیأت رزمندگان اسلام

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *