اختتامیه «مهرواره هوای نو» 24 اردیبهشت با معرفی برگزیدگان برگزار می‌شود

خانه / پیشنهاد ویژه / اختتامیه «مهرواره هوای نو» 24 اردیبهشت با معرفی برگزیدگان برگزار می‌شود

آئین اختتامیه مهرواره هوای نو، بزرگترین رویداد هیأت و تشکل‌های دینی کشور در تاریخ 24 اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

اختتامیه «مهرواره هوای نو» 24 اردیبهشت با معرفی برگزیدگان برگزار می‌شود

هیاتاختتامیه اولین مهرواره برگزیدگان سال هیأت و تشکل‌های دینی کشور با عنوان هوای نو که ابتدای پاییز سال ۱۴۰۰ با هدف اصلی آشنایی عموم مردم با هیأت‌ها و بهتر دیده‌شدن فعالیت هیأت‌ها آغاز به کار کرده بود، در تاریخ ۲۴ اردیبهشت‌ماه در تالار وحدت با حضور فعالان هیأت، مسئولان دولتی و مؤثرین فرهنگی هنری کشور برگزار خواهد شد. اولین دوره این مهرواره به همت سازمان هیأت و تشکل‌های دینی و با حمایت سازمان تبلیغات اسلامی به دنبال این است با ایجاد نگاه به آینده در هیأت‌ها، نویدبخش این باشد تا هیأت‌ها در چهل‌واره دوم انقلاب به افق مشخصی برسند.

هوای نو اولین و بزرگترین مهرواره‌ای است که به طور خاص می‌خواهد به هیأت‌ها و تشکل‌های دینی بپردازد و تلاش دارد، نگاه هیأت‌ها و رویکرد آن‌ها را نسبت به عموم مردم و فعالیت‌های خودشان ارتقاء دهد و با نشان دادن فعالیت‌های مؤثر هیأت‌ها به عموم مردم سبب بهتر دیده شدن هیأت‌ها در بین مردم و مسئولان شود.

مهرواره هوای نو تلاش می‌کند تا با ارتقای افق نگاه، هیأت‌ها و تشکل‌های دینی فضای گسترده و عمیق‌تر نسبت به مسائل اجتماعی داشته و همه مردم را با هر سلیقه و نگاهی در آغوش مطمئن و گرم خود جای دهد.

این مهرواره در اولین دوره خود به سه بخش هیأت، کتاب هیأت و ستایشگران اهل‌بیت علیهم‌السلام پرداخته است که هرکدام شامل محورها و رشته‌هایی تخصصی هستند. منتخبین این دوره توسط هیأت داوران مهرواره هوای نو متشکل از افراد متخصص و خوشنام در هر بخش و رشته انتخاب شده و مفتخر به دریافت تندیس درخت زرین مهرواره خواهند شد.

اختتامیه «مهرواره هوای نو» 24 اردیبهشت با معرفی برگزیدگان برگزار می‌شود

به گزارش دبیرخانه مهرواره هوای نو در بخش هیأت ۴۵۸۷ هیأت در ۲۴۵۲۲ رشته هیأت، در بخش ستایشگران اهل بیت علیهم‌السلام ۲۲۹۵ مداح و در بخش کتاب ۶۷۸ عنوان کتاب در اولین دوره مهرواره به رقابت پرداختند.

همزمان با آیین اختتامیه در محل برگزاری مراسم نمایشگاه هوای نو پذیرای عموم مردم، مسئولین و مدیران ارشد و چهره‌های فرهنگی در سطح ملی خواهد بود.

منبع: فارس

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *