اختصاص دو شبستان مسجد جمکران برای اسکان زائران نوروزی

خانه / پیشنهاد ویژه / اختصاص دو شبستان مسجد جمکران برای اسکان زائران نوروزی

معاون خدمات زائران مسجد مقدس جمکران از آماده سازی دو شبستان مسجد جمکران برای اسکان زائران نوروزی خبر داد.

اختصاص دو شبستان مسجد جمکران برای اسکان زائران نوروزی

هیات: ابراهیم صدوقی معاون خدمات زائران مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه امسال مسجد مقدس جمکران لحظه تحویل سال میزبان حضور چشم‌گیر زائران و مسافران بود اظهار کرد: با توجه به اینکه امکانات مسجد مقدس جمکران محدود است اما اقبال مردم پس از کاهش محدودیت‌های سفر، افزایش چشم‌گیری داشت و امسال میزبان زائران زیادی از سراسر کشور هستیم.

وی با تاکید بر اینکه با توجه به بارش باران و برودت هوا در حوزه اسکان، تدابیری در مسجد مقدس جمکران اتخاذ شده است افزود: امسال شبستان امام حسن عسکری از ساعت ۲۰ تا ۸ صبح پذیرای خواهران زائر برای استراحت است. شبستان کربلا و مسجد امام علی علیه السلام نیز برای پذیرایی از برادران آماده شده است.

اختصاص دو شبستان مسجد جمکران برای اسکان زائران نوروزی

معاون خدمات زائران مسجد مقدس جمکران با تاکید بر اینکه در پارکینگ‌های شماره یک و دو، ممنوعیت اسکان چادری داریم؛ با تقدیر از همکاری و مساعدت نیروی انتظامی، راهور، شهرداری و مجموعه ستاد تسهیلات زائران استان با مسجد مقدس جمکران تصریح کرد: پارکینگ‌های شماره سه و چهار مسجد با همکاری شهرداری برای پذیرایی از زائران آماده شده است. نیروی انتظامی و سازمان آتش‌نشانی نیز مسوولیت تامین امنیت و ایمنی زائران را برعهده دارند.

وی با اذعان به اینکه طرحی که در نیمه شعبان با عنوان منادیان سلامت داشتیم در این ایام هم ادامه خواهد یافت گفت: با همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر مسجد جمکران ۴۰۰ نفر از خادمین ستاد، به عنوان منادیان سلامت تذکرات بهداشتی خواهند داشت و توزیع ماسک هم بین زائران انجام می‌شود.

صدوقی خاطرنشان کرد: ۶ هزار خادم افتخاری، مشرفی و نذر موقت نیمه شعبان در ایام نوروز نیز فعال خواهند بود و به صورت ۲۴ ساعته در سه شیفت خدمت‌رسانی می‌کنند و چایخانه‌های مسجد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی غذای نذری گرم را در وعده‌های مختلف توزیع می‌کنند.

منبع: فارس

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *