«اخلاص» راز محبوبیت سردار سلیمانی بود | آیت الله ناصری یزدی

خانه / پیشنهاد ویژه / «اخلاص» راز محبوبیت سردار سلیمانی بود | آیت الله ناصری یزدی

نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: اخلاص کم نظیر سردار سلیمانی باعث شد در طول عمرش مورد علاقه و محبوب تمام اقشار مردم باشد و خلوص نیت او سبب شد تا عاقبتش ختم به شهادت شود.

«اخلاص» راز محبوبیت سردار سلیمانی بود | آیت الله ناصری یزدی

هیات: آیت الله محمدرضا ناصری یزدی، در دیدار با سردار فلاح زاده، جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه و جمعی از مسئولان از جمله استاندار، اظهار داشت: شهید سلیمانی الگویی کم نظیر برای همه آزادمردان عالم است.

وی گفت: شهید سلیمانی با همت و تلاش فوق‌العاده ای که داشت در میدان کمک رسانی به نیازمندان خادم مردم و در میدان مبارزه با استکبار و تأمین امنیت، مدافع مردم بود و در راه خدمت و دفاع از میهن اسلامی شبانه روز فعالیت داشت و خستگی ناپذیر بود.

امام جمعه یزد افزود: ایمان و اتکاء به خداوند متعال و عشق و علاقه به ائمه اطهار علیهم السلام در وجودش موج می‌زد و در سنگر عبادت، از عابدترین انسان‌ها به شمار می‌رفت.

«اخلاص» راز محبوبیت سردار سلیمانی بود | آیت الله ناصری یزدی

وی ادامه داد: از جمله ویژگی‌های بارز سردار سلیمانی اخلاص ایشان بود که هر کار و فعالیتی که در میدان‌های مختلف انجام می‌داد رضایت خداوند را مدنظر قرار می‌داد و به هیچ وجه اهل تظاهر نبود.

آیت الله ناصری یزدی به راز محبوبیت شهید سلیمانی اشاره کرد و بیان داشت: اخلاص کم نظیر سردار سلیمانی باعث شد در طول عمرش مورد علاقه و محبوب تمام اقشار مردم باشد و همچنین خلوص نیت او سبب شد تا عاقبتش ختم به شهادت شود.

وی گفت: دشمن گمان می‌کرد با شهادت ایشان یاد و نامش فراموش خواهد شد ولی همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند دشمن از شهید سلیمانی بیشتر از سردار سلیمانی ترس دارد به همین دلیل است که امروز حتی از عکس شهید عزیز و محبوب ما نیز ترس داشته و اجازه دیدن تصویرش را هم نمی‌دهند.

امام جمعه یزد تصریح کرد: شهید سلیمانی و مکتبش باید برای تمام مسئولین نظام اسلامی درس و الگو باشد و همه با توکل به خدا و توسل به ائمه اطهار از کار و تلاش خالصانه دریغ ننماییم.

منبع: خبرگزاری حوزه

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *