اروپایی ها بسیار بدتر از آمریکا در برجام عمل کردند

خانه / استان ها / اروپایی ها بسیار بدتر از آمریکا در برجام عمل کردند

برخورد قاطعانه در برابر نقض پیمان اروپایی ها و آمریکایی ها، کمترین انتظار از دولتمردان جمهوری اسلامی است.

برخورد قاطعانه در برابر نقض پیمان اروپایی ها و آمریکایی ها، کمترین انتظار از دولتمردان جمهوری اسلامی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر در جمع روحانیون، با تبریک دهه کرامت و میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و امام رضا علیه السلام، اظهار کرد: با شکل گیری حوزه های علمیه بزرگ درجوار حرم ها مطهر حضرت معصومه و امام رضا علیهم السلام، افراد بزرگی رشد کرده اند و باعث هدایت و تحول جوامع بشری شده اند، که حضرت امام خمینی(ره) نمونه ای از این افراد بزرگ است.

روحانی وعضو هیأت رزمندگان اسلام استان، وجودمبارک امامزاده حضرت احمد ابن موسی علیه السلام (شاهچراغ) در شیراز را نیز یکی دیگر از حرم های تأثیرگذار در کشور دانست و افزود: بقاع متبرکه و آستان مطهر اهلبیت علیهم السلام در کشور ما منشاء خیر و برکت هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در بخش دیگری از سخنان خود به مسایل سیاسی روز منطقه و مسئله معامله قرن اشاره کرد و افزود: قدس متعلق به جهان اسلام است؛ مسئله معامله قرن از سوی رئیس جمهور آمریکا برای محو کردن فلسطین طراحی شده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، با اشاره به مفاد معامله قرن، ادامه داد: قرار دادن قدس بعنوان پایتخت رژیم صهیونیستی( با هدف محول قبله اول مسلمین)، بخشیدن بلندی های جولان سوریه به رژیم اشغالگر صهیونیستی، ممنوعیت داشتن ارتش توسط فلسطینی ها، خلع سلاح گروه های جهادی، از مفاد این توطئه دشمنان اسلام و مسلمین است.

روحانی وعضو هیأت رزمندگان اسلام استان ، به بحث مسایل روز داخلی و موضوع تحریم های ظالمانه ملت بزرگ ایران اسلامی نیز اشاره کرد و افزود: برخورد قاطعانه در برابر نقض پیمان اروپایی ها و آمریکایی ها، کمترین انتظار از دولتمردان جمهوری اسلامی است.

این مقام مسئول، تصریح کرد: برجام بیشتر از آنکه برای ما مهم باشد، برای اروپایی ها و آمریکایی ها مهم است، آنها نگران خروج ما از برجام هستند؛ زیرا به واسطه این قرارداد، امتیازاتی به دست آورده اند که نمی خواهند به آسانی از دست بدهند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، تأکید کرد: اروپایی ها بسیار بدتر از آمریکایی ها در موضوع برجام عمل کردند و دل بستن به آنها اشتباه بزرگ است.

روحانی وعضو هیأت رزمندگان اسلام استان، گفت: خروج از برجام، بهترین کاری بود که دولتمردان ما می توانستند بعد از خروج آمریکا از برجام انجام دهند و این همه مدت امور کشور را معطل نمی گذاشتند؛ زیرا امیدی به اروپایی ها برای برآورده کردن انتظارات اقتصادی ما نیست و حل مشکلات اقتصادی کشور ما در گرو توجه به تولید ملی و حمایت از تولیدکنندگان و استفاده کامل از ظرفیت های موجود با مدیریت و روحیه جهادی و انقلابی و تحقق اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری است.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *