افسران جنگ نرم در میدان حضور فعال دارند/ دیدار با امام جمعه شهرکرد+تصویر

خانه / پیروان عترت / اخبار پیروان عترت / افسران جنگ نرم در میدان حضور فعال دارند/ دیدار با امام جمعه شهرکرد+تصویر

توسلی گفت: هیئات مذهبی ،ستایشگران و شاعران آیینی ، به عنوان فرماندهان و افسران جنگ نرم برای مقابله با دشمنان حضور فعال در میدان دارند.

توسلی  گفت: هیئات مذهبی ،ستایشگران و شاعران آیینی ، به عنوان فرماندهان و افسران جنگ نرم برای مقابله با دشمنان حضور فعال در میدان دارند.

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ رییس کانون مداحان و شاعران آیینی استان در مراسم دیدار جمعی از مسئولان هیئات مذهبی، مادحین و شاعران آیینی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد با تبریک خجسته میلاد با سعادت سبط اکبر ،حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام ، درخواست توفیق الهی برای درک لیالی با عظمت قدر و قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان ، ضمن خیر مقدم گویی به حضار به بیان گزارشی از اقدامات هیئات مذهبی و کانون مداحان استان پرداخت.

حمیدرضاتوسلی گفت: همه ساله در نیمه ماه نزول قرآن و فرخنده میلاد مسعود سبط  اکبر جمعی از ستایشگران و هیئات مذهبی ضمن دیدار و بهره مندی از رهنمودهای نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد قرائت اشعار و مولودیه خوانی می پرداختند و پس از اقامه نماز در ضیافت افطاری امام جمعه شهرکرد شرکت می کردند.

نماینده بنیاد دعبل و مدیر اجرایی هیأت رزمندگان اسلام استان به شیوع بیماری کووید 19 اشاره کرد و ادامه داد: امسال این دیدار متفاوت با سنوات گذشته برگزار شد، برای رعایت مسایل بهداشتی و نیز فاصله گذاری اجتماعی یک سوم جمعیت سال گذشته برای شرکت دراین مراسم دعوت شد.

نائب رییس هیأت اندیشه ورز بسیج مداحان استان به رسالت هیئات مذهبی و مداحان در رزمایش مومنانه اشاره کرد و گفت: هیئات مذهبی ، بسیجیان و رزمندگان اسلام و ستایشگران و شاعران آیینی سراسر استان در ضدعفونی معابر عمومی و جمع آوری کمک های مومنانه مردم با سخاوت استان و تقدیم به ایتام  و آسیب دیدگان از بیماری کرونا تلاش های ارزشمندی را انجام دادند.

توسلی به تلاش ارزشمند شاعران آیینی ،ستایشگران وهیئات مذهبی اشاره کرد و افزود: هیئات مذهبی ، جوانان عاشورایی ، بسیجیان ، رزمندگان اسلام ، ستایشگران و شاعران آیینی ، به عنوان فرماندهان و افسران جنگ نرم برای مقابله با دشمنان حضور فعال در میدان دارند.

توسلی به استفاده از فضای مجازی برای برگزاری مراسم معنوی، اشاره کرد و افزود: با تأکید مسئولان کشور در رابطه با عدم تشکیل تجمعات بزرگ مردمی تا مهار و یا ریشه کنی ویروس منحوس کرونا، با همت والای هیئات مذهبی ، بسیجیان ، پیروان عترت، جوانان عاشورایی و رزمندگان اسلام  و نیز با همکاری ارزشمند روحانیون بصیر، قاریان ممتاز کلام وحی ، مداحان و ستایشگران ، برنامه های مختلف  تلاوت قرآن ، سخنرانی ، مداحی، مناجات و ادعیه در مساجد ،حسینیه ها و امامزادگان استان ، بدون حضور جمعیت برگزار و به صورت زنده از صحفات فضای مجازی پخش می شود.

تلاوت آیات نورانی قرآن مجید ، بخش سرود جمهوری اسلامی ،مولودیه خوانی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام ،قرائت اشعار شاعران آیینی و بهره مندی از رهنمودهای نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، از دیگر برنامه های این مراسم معنوی بود.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس: محمدمهدی توسلی

پایگاه اطلاع  رسانی هیأت رزمندگان اسلام

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *