انقلاب اسلامی معادلان جهان را برهم زد/ اجتماع مردم فلارد لردگان در22بهمن+تصویر

خانه / استان ها / انقلاب اسلامی معادلان جهان را برهم زد/ اجتماع مردم فلارد لردگان در22بهمن+تصویر

فرمانده تیپ ۴۴ حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام گفت: انقلاب اسلامی معادلان جهان استکباری را برهم زد.

فرمانده تیپ ۴۴ حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام گفت: انقلاب اسلامی معادلان جهان استکباری را برهم زد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ راهپیمایی ۲۲بهمن وچهلمین روز شهادت سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور پرشور مردم آحاد ، خانواده معظم شهدا و مسئولان بخش فلارد لردگان از میدان امام‌حسین (علیه السلام)شهر مال خلیفه تا گلزار شهدای شهر خنگ ادامه‌ و پس از تجدید میثاق با شهدا حضار درحسینیه ثارالله خنگ اجتماع کردند.

فرمانده تیپ ۴۴ حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام با تبریک ۲۲ بهمن روز پیروزی خون بر شمشیر و تسلیت چهلمین روز شهادت سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی وشهیدابومهدی المهندس ودیگر همرزمانشان‌ به گفت: به کوری چشم دشمنان اسلام و انقلاب، خیل مردم ولایتمدار ایران اسلامی چهل  ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جشن گرفتند.

سردار علی افضلی گفت: علیرغم توطئه های دشمنان که آرزو داشتند مردم جشن پیروزی انقلاب در چهل سالگی را نبیند ، اما در سراسر ایران اسلامی مردم انقلابی با یاد و خاطره سردار دلها به میدان آمدن تا بار دیگر حضورشان را به رخ شیطان بزرگ بکشند.

فرمانده تیپ ۴۴ حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام به دشمنی استکبار جهانی با انقلاب اسلامی اشاره کردو اظهار داشت: انقلاب اسلامی معادلان جهان استکباری را برهم زد.

وی به حماسه همافران نیروی هوایی در روز 19بهمن اشاره کرد و افزود: در ۱۹ بهمن همافران نیروی هوایی با امام امت بیعت کردند و گفتند از طاغوت  گسستیم، به ملت پیوستیم و  با امام شهیدان پیمان‌ بستند.

سردار افضلی دربخش دیگری به عملیات‌والفجر ۸ اشاره کردند وگفت: عملیات والفجر ۸ به همت سرداران، فرماندهان و رزمندگان شهید همچون شهید ارجمند و شهدای والفجر که آسمانی شدند و خون مبارکشان یا در زمین و ‌یا در آب های اروند خروشان به پای درخت اسلام‌ ریخته شد به پیروزی رسید و حماسه آفرینی رزمندگان اسلام در این عملیات و عبور از اروند خروشان ، دنیا را متحیر کرد.

فرمانده تیپ ۴۴ حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام اظهار کرد: عملیات غرور آفرین‌ والفجر ۸ که بیشترین کار اطلاعاتی را رزمندگان و سرداران سرافراز سپاه اسلام از جمله سردار شهید ارجمند  انجام دادند،حداقل ششماه کارشبانه روزی شد تا زمان عملیات تعیین شود.

سردار افضلی به بصیرت بالای مردم ولایتمدار ایران اسلامی  اشاره کرد و افزود: حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی فرمودند حضور میلیونی در مراسم تشیع سردار دلها و فریاد انتقام خواهی شما ملت عزیز موثرترین وسوخت‌ ویژه موشک‌های  سپاه شد تا برقلب امریکاییها درپایگاه راهبردی عین الاسد فرو بیاید و ابهت شیطان بزرگ امریکا را در دنیا شکسته و آنها را به خاک‌مذلت‌بنشاند.

این مقام مسئول به حماسه آفرینی و سربلندی مردم ایران در آزمون ها اشاره کرد و گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفند ماه ، به فضل خدا پرشورتر از سایر انتخابات ها برگزار خواهد شد و خیل مردم برگ زرین دیگری به افتخارات خود خواهند افزود.

این مراسم را از دریچه دوربین باهم نگاه کنیم…

عکاس:  حاج نبی الله بابااحمدی

 

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *