ایرانِ قوی در گرو تشکیل مجلس قوی است

خانه / استان ها / ایرانِ قوی در گرو تشکیل مجلس قوی است

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر گفت: ایرانِ قوی در گرو تشکیل مجلس قوی است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر گفت: ایرانِ قوی در گرو تشکیل مجلس قوی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در  سپاه قمربنی هاشم علیه السلام به تشریح اهمیت انتخابات یازدهیمن دوره مجلس شورای اسلامی پرداخت و گفت: دشمنان انقلاب اسلامی تمام تلاش خود را بکار بسته اند تا حضور مردم در پای صندوق های رأی را کم رنگ کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر افزود: جبهه استکبار از هر روزنه ای برای نفوذ در ارکان تصمیم گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی و ضربه زدن به انقلاب و کشور استفاده می کنند و در این ایام نیز به دنبال کاهش مشارکت حداکثری مردم در انتخابات هستند.

روحانی وعضو هیأت رزمندگان اسلام استان، مردم سالاری دینی را ویژگی بارز نظام جمهوری اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی از بدو پیروزی با تکیه بر قدرت لایزال الهی و به پشتوانه عظیم مردمی به پیروزی رسید و تاکنون 36 انتخابات را با شور و نشاط برگزار کرده تا نشان دهد، در این نظام مردم حرف اول و آخر را می زنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر،خاطرنشان کرد: در طول 41سال گذشته از عمر بابرکت انقلاب اسلامی، تشخیص و رأی مردم همواره تعیین کننده بوده و در سی و هفتمین دوره انتخابات کشور و یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز باید با توجه به توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی و بحث تحریم و فشارحداکثری و مشکلات معیشتی مردم، نمایندگانی را انتخاب  کنند که دغدغه انقلاب، اسلام، مردم و کشور را داشته باشند.

روحانی وعضو هیأت رزمندگان اسلام استان، با تبیین معیارهای نماینده اصلح ، اظهار کرد: ایمان قوی به خدا و اعتقاد به آرمان های انقلاب اسلامی، پایبندی به قانون اساسی، روحیه مقاوم جهادی، تدبیر و اعتقاد به اصل “عزت و حکمت و مصلحت”، شجاعت و عدالت جویی از شاخصه های نماینده اصلح به شمار می روند.

این مقام مسئول، ایرانِ قوی را در گرو تشیکل مجلس قوی دانست و خاطرنشان کرد: مهم ترین مشکل مردم در این برهه از تاریخ کشور، مسائل اقتصادی و معیشتی است؛ لذا نمایندگانی را باید انتخاب کنیم که دغدغه مردم را داشته باشند و بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب در راستای تحقق  اهداف اقتصاد مقاومتی در کشور و تکیه بر ظرفیت های درونی تلاش کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در  سپاه قمربنی هاشم علیه السلام، دوری از فساد و اشرافیگری، آمادگی حضور در عرصه های ایثار و فداکاری ، ولایت پذیری و اخلاق مداری را از دیگر معیارهای نماینده اصلح عنوان کرد.

روحانی وعضو هیأت رزمندگان اسلام استان،در پایان از مردم ولایتمدار و آحاد واجدان شرایط رأی دادن در استان چهارمحال و بختیاری برای مشارکت حداکثری در انتخابات یازدهیمن دوره مجلس شورای اسلامی و انتخاب دقیق و تشکیل مجلس قوی دعوت کرد.

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *