باید یادواره های شهدا با شکوه برپا شود / یادواره شهدا + تصویر

خانه / استان ها / چهارمحال و بختیاری / باید یادواره های شهدا با شکوه برپا شود / یادواره شهدا + تصویر

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام در اولین یادواره شهدای بهداری لشکر قمر بنی هاشم علیه السلام دوران دفاع مقدس، بر برپایی هر چه با شکوه تر یادواره های شهدا تأکید کرد.

باید یادواره های شهدا با شکوه برپا شود / یادواره شهدا + تصویر

مسئول نمایندگی  ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام در اولین یادواره شهدای بهداری لشکر قمر بنی هاشم علیه السلام دوران دفاع مقدس، بر برپایی هر چه با شکوه تر یادواره های شهدا تأکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام و المسلمین سیدامان الله حسینی صدر در این یادواره گفت:یادواره های شهدا در راستای  زنده نگه داشتن  یاد شهیدان است و این جلسات باید پر شور برپا شود چرا که فرمود مقام معظم رهبری زنده نگه داشتن یاشهیدان از خود شهادت کمتر نیست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه  در سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام بیان کرد:در دوران دفاع مقدس 2 گروه سنگر نداشتند یکی سنگرسازان بی سنگر یا همان جهادسازندگی بود و گروه دیگر کادر پزشکی و امداد و نجات که جان رزمندگان را نجات می دادند.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان اظهار کرد: امدادگران در جبهه در دل آتش و خون مجروحان و جانبازان را از دل جنگ به مناطق امن می بردند و در این مسیر خودشان را در خط می انداختند و بسیاری از این عزیزان  در انجام این وظیفه به شهادت رسیدند.

وی یادآور شد: نباید ایثارگری و رشادت شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس و جانبازان این دوران طلایی که هنوز برخی از آنان به سختی نفس می کشند را فراموش کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر در ادامه افزود:باید خون گریه کرد که متاسفانه با از دست دادن پدران و مادران و عزیزان برخی از شهدا نتوانستیم خاطرات شهدا را ثبت کنیم و این غفلت نباید دوباره تکرار شود.

 روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان برلزوم ثبت خاطرات اشاره کرد و گفت: بیان و ثبت خاطرات دوران دفاع مقدس ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت و ایستادگی است.

شایان ذکراست :در این مراسم معنوی از خانواده شهیدان آتش افزا، همتی، آذریان، قاسمی، امیدی، طاهری، کاویانی و احمدی تجلیل و از تلاش های ارزنده جراح و چشم پزشک برجسته کشور آقای دکترحسن رزمجو تقدیر به عمل آمد.

توصیف رشادت شهیدان و رزمندگان کادر پزشکی، اجرای دکلمه، پخش نماهنگ ویژه شهدای دوران دفاع مقدس و مرثیه سرایی بر مصیبت های سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام همچنین سخنرانی سردار فتحیان مشاور وزیر بهداشت در امور بهداری رزمی از مهم ترین برنامه های اجرایی این یادواره بود.

این مراسم را از دریچه دوربین باهم نگاه کنیم…

عکاسان:  رضا کمالی دهکردی و مجتبی شریفی

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *