برکات شجره طیبه بسیج در جهان مشهود است

خانه / استان ها / برکات شجره طیبه بسیج در جهان مشهود است

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر در جمع رزمندگان ، ایثارگران و جانبازان گفت: برکات شجره طیبه بسیج در جهان مشهود است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛  مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با تبریک چهل سالگی بسیج افزود: موسس انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) شجره طیبه بسیج را ایجاد کردندو امروز کشورهای اسلامی از فرهنگ بسیجی بهره می شوند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر اظهار کرد: امروز مدافع اصلی امنیت در کشور ما بسیج و اندیشه و تفکر نورانی بسیج است.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان ادامه داد: زیر سایه ایجاد بسیج در کشورهای اسلامی در سوریه، عراق،لبنان و فلسطین، امنیت برقرار است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام،اطاعت از ولایت فقیه و تبعیت پذیری از مقام معظم رهبری را از شاخص ترین ویژگی های بسیج عنوان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر افزود: بسیج مطیع ولایت است و سعادت خود و جامعه را در پیروی از ولایت فقیه می داند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد:بسیج عاشق خدا است و خلوص درنیت وعمل مهمترین خصوصیات و ویژگی بسیجیان بوده و زیباترین حرکت بسیجیان داشتن رنگ خدایی در کارها است.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان  به شجاعت بسیجیان اشاره کرد و گفت: حضور مقتدرانه بسیجیان در عرصه های مخلفت از جمله دفاع مقدس و خلق حماسه های پرشور در صحنه های نبرد نشانه های عینی از شجاعت لشکر مخلص خدا است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر به غیرت و جوانمردی بسیجیان اشاره کرد و افزود: طلایه داران بسیجی در برابر ناهنجاریهای جامعه بی تفاوت نبود و در مقابله با زشتی ها و ناپاکی های اخلاقی و اجتماعی اهل تسامح و تساهل نیست.

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *