برگزاری آیین عصر شعر و ستایشگری رازهای ارغوانی در شهرکرد +تصویر

خانه / پیروان عترت / اخبار پیروان عترت / برگزاری آیین عصر شعر و ستایشگری رازهای ارغوانی در شهرکرد +تصویر

آیین عصر شعر و ستایشگری با عنوان ” رازهای ارغوانی” با حضور مسئولان ، شاعران آیینی و ستایشگران رزمنده »سئولان هیئات مذهبی و رزمندگان اسلام در شهرکرد برگزارشد.

آیین عصر شعر و ستایشگری با عنوان ” رازهای ارغوانی” با حضور مسئولان ، شاعران آیینی و ستایشگران رزمنده »سئولان هیئات مذهبی و رزمندگان اسلام در شهرکرد برگزارشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس آیین عصر شعر و ستایشگری با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد،سردار فرمانده ومسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام و جمعی از مادحین دوران دفاع مقدس و شعرای آیینی استان و مسئولان هیئات مذهبی و رزمندگان اسلام استان در سالن جلسات دفتر امام جمعه شهرکرد برگزارشد.

دراین به همت بسیج هنرمندان، بسیج و کانون مداحان و هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری برگزارشد؛ پس از تلاوت آیات نورانی قرآن مجید، پخش سرود ملی و صلوات خاصه و خیر مقدم گویی مدیر اجرایی هیأت رزمندگان اسلام استان، جمعی از شعرای آیینی و ستایشگران و مداحان دوران دفاع مقدس به مداحی و خاطره گویی از حماسه  آفرینی رزمندگان اسلام در جبهه های  حق علیه باطل پرداختند.

تجلیل و خاطره گویی سرداراکبری،سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد و رونمایی از کتاب نوای عرشیان (زندگی نامه جمعی از شهدای مداح بام ایران)از دیگر برنامه های این مراسم معنوی و با شکوه بود.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس: هادی یزدانی

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *