برگزاری اجتماع میثاق جوانان عاشورایی

برگزاری اجتماع میثاق جوانان عاشورایی

خانه / اختصاصی هیأت / برگزاری اجتماع میثاق جوانان عاشورایی

ین مراسم با حضور جوانان هیئات جوانان عاشورایی رزمندگان کشور و با حضور هیئت محبین اهلبیت(علیهم السلام) برگزار شد، که پس از طی مسیر پیاده روی از مجتمع یاوران مهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف) تا مسجد مقدس جمکران، جوانان عاشورایی در آستانه روز جوان و میلاد منجی عالم حضرت بقیه الله الاعظم(اراحنا فداه) با قرائت بیانیه با حضرت حجت(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و با آرمانهای حضرت امام خمینی(رحمت الله علیه) و انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

برگزاری اجتماع میثاق جوانان عاشورایی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام برگزاری اجتماع میثاق جوانان عاشورایی ، سربازان جهاد تبیین با حضور بیش از 20 هیئت از 8 استان کشور در آستانه میلاد جوان کربلا حضرت علی اکبر(علیه السلام) و روز جوان، همایش پیاده روی «میثاق جوانان عاشورایی، سربازان جهاد تبیین» با حضور هیئات جوانان عاشورایی رزمندگان استان قم و سراسر کشور روز جمعه ٢٠ اسفندماه ١۴٠٠ برگزار شد.
این مراسم با حضور جوانان هیئات جوانان عاشورایی رزمندگان کشور و با حضور هیئت محبین اهلبیت(علیهم السلام) برگزار شد، که پس از طی مسیر پیاده روی از مجتمع یاوران مهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف) تا مسجد مقدس جمکران، جوانان عاشورایی در آستانه روز جوان و میلاد منجی عالم حضرت بقیه الله الاعظم(اراحنا فداه) با قرائت بیانیه با حضرت حجت(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و با آرمانهای حضرت امام خمینی(رحمت الله علیه) و انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند:

بسم الله الرحمن الرحیم
«وَ نُرِيدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَي الَّذِينَ اسْتُضْعِفُوا فِي الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّه وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِين».

در آستانه عید بزرگ نیمه شعبان هستیم. روز نوید بخشی که می تواند به مستضعفان جهان امید و به پویندگان راه فلاح و رستگاری و نجات، صبر و استقامتی پایدار دهد؛ چرا که در این روز مبارک، منجی موعود الهی پا به عرصه این دنیای خاکی نهاد، تا وعده الهی همه پیامبران و ائمه هدی صلوات الله علیهم اجمعین مبنی بر حاکم نمودن توحید و عدالت اجتماعی در کل عالم را تحقق عینی بخشد و با تامین حکومت عدل الهی، مستضعفان جهان را نجات و حقیقت دین اسلام را به تمام و کمال آشکار نماید.
ما جوانان عاشورایی و منتظران منتقم آل الله علیهم السلام از هیئات انقلابی استان قم و سراسر کشور، که در ایام میلاد حضرت علی اکبر علیه السلام و روز جوان؛ و در آستانه میلاد سراسر خیر و برکت حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنافداه، در این مکان مقدس و شریف گرد آمده ایم، به نیابت از تمامی جوانان عاشورایی ایران اسلامی و جبهه مقاومت؛ بلکه به نیابت از طرف تمامی لشگریان حضرت ولی عصر ارواحنا لتراب مقدمه الفداه، یکبار دیگر ضمن ایستادگی بر عهد و پیمان خویش با آن امام همام، با نایب بر حقش ولی فقیه زمان، مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) بیعت کرده و همه باهم دست التجاء و تضّرع به ساحت قدسی و باکرامتش پیش آورده و لبیک گویان به دعوتش هم نوا و یکصدا می گوییم:
ای پرودگار بزرگ، و ای فرستنده تورات، انجیل، زبور و قرآن عظیم، از تو می خواهیم مولا و راهنما و امام زمانمان، آن منجی عالم بشریت را به فریادمان برسانی.
خدایا، ما عهد می بندیم در این روز و در تمامی روزهای عمرمان در عهد و بیعت با امام زمانمان بمانیم، و هیچ گاه از آن دست برنداریم.بار الها، ما با عمق جان ولایت کلمه الله و اولیاء طاهرینت از حضرت خاتم الانبیاء تا خاتم الاوصیاء را پذیرفتیم. ما را در دین خود ثابت قدم بدار، و دلمان را بر طاعت ولی امرت استوار بدار.
ای عزت بخش مومنان و در هم شکننده ظالمان، ما عهد می بندیم که به دشمنان ولی ات ذره ای متمایل نگشته و سر سازش نداشته باشیم و برای در هم شکستنشان تلاش کنیم، و محبان ولی ات و منتظران منجی عالم بشریت را در هر کجای عالم که هستند یاری کنیم، و دادخواه مظلومان عالم باشیم.
معبودا، ما را برای سربازی در جهاد تبیین انتخاب کن، و توطئه مزدورپروری و حرامخوارسازی دشمنان را بوسیله ما خنثی نما، و ما را از شر اغواشدگان فریب خورده در امان نگهدار، و تا محو کامل نظام سلطه در سنگر مبارزه و جهاد استوار نگهدار.
ای معبود بی همتا، اگر مرگ بین ما و امام زمانمان جدایی انداخت، کفنمان را لباس رزم مان قرار ده و آماده جهاد با شمشیرهای از نیام بر کشیده، لبیک گوی دعوت امامِمان قرار ده.
خداوندا، از زیادی ظلم دشمنان و مظلومیت مستضعفان عالم و جور فساد و بی عدالتی به تو پناه آورده و شِکوِه می کنیم.
ای مهربان ترین مهربانان و ای قادر متعال، این اندوه را به واسطه فرج مولایمان برطرف گردان و در ظهورش شتاب فرما، که دیگران ظهورش را دور می بینند و ما ظهور حضرت را نزدیک می بینیم. یا ارحم الراحمین.
العجل العجل یا مولای یا صاحب الزمان، العجل العجل یا مولای یا صاحب الزمان، العجل العجل یا مولای یا صاحب الزمان.

در ادامه گزارش تصویری این مراسم را میتوانید تماشا بفرمائید:

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *