سردار باغبانی در مراسم اطعام غدیر

برگزاری طرح بزرگ اطعام غدیر در سطح استان سیستان و بلوچستان

خانه / استان ها / سیستان و بلوچستان / برگزاری طرح بزرگ اطعام غدیر در سطح استان سیستان و بلوچستان

مسئول هیئت رزمندگان استان سیستان و بلوچستان ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید غدیر گفت: عید غدیرخم، روز ظهور و ابلاغ امامت و ولایت بهترین، پاکترین و والاترین انسان روی زمین یعنی مولا امیرالمؤمنین علی علیه السلام است.

برگزاری طرح بزرگ اطعام غدیر در سطح استان سیستان و بلوچستان

به گزارش روابط عمومی هیات رزمندگان اسلام ،سردار باغبانی مسئول هیئت رزمندگان استان سیستان و بلوچستان ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید غدیر گفت: عید غدیرخم، روز ظهور و ابلاغ امامت و ولایت بهترین، پاکترین و والاترین انسان روی زمین یعنی مولا امیرالمؤمنین علی علیه السلام است.

وی با اشاره به برخی از فرمایشات ائمه معصومین گفت: در دنیا هیچ روزی به اندازه غدیر خم ارزش و اهمیت ندارد لذا باید در راستای بزرگداشت این روز عظیم طبق سفارشهای ائمه ی هدی نهایت تلاش و کوشش را برای بزرگداشت این روز بزرگ داشته باشیم.

وی در ادامه ضمن ارائه مطالبی پیرامون برخی از اقدامات و برنامه ها محوری هیئت رزمندگان استان به مناسبت عید غدیر گفت: با هدف بزرگداشت این عید و به منظور ترویج و اشاعه پیامهای انسان ساز غدیر، برنامه های متنوعی به ویژه اطعام همگانی نیازمندان توسط هیئت رزمندگان استان هرساله به انجام می رسد که امسال نیز به مناسبت عید غدیر به انجام رسید.

وی افزود: وی افزود :این طرح با همکاری و مشارکت قرارگاه جهادی ثارا…،قرارگاه جهادی امام رضا علیه السلام،هیت های رزمندگان شهرستانهای استان و واحد های خواهران هیت(پیروان عترت)به انجام رسید و بر اساس آن تعداد زیادی از هموطنان مان میهمان سفره امیرالمومنین علیه السلام بودند.

سردار باغبانی اظهار داشت: اجرای این طرح بزرگ در زاهدان و سطح استان همراه با توزیع بیش از ۲۰هزار پرس غذای گرم همراه بود که انشاءالله در سالهای آینده در سطح گسترده تری عملیاتی خواهد شد

مسئول هیئت رزمندگان اسلام استان تصریح کرد: اجرای طرح اطعام فقط مختص ایام غدیر نبوده و در طول سال به انجام می رسد که در این راستا و به موازات اطعام محرومین مواردی از قبیل تامین بسته های معیشتی و اقلام بهداشتی و پزشکی (بیش از ۲۲هزار عدد ماسک طبی) توسط هیئت های مستقر در شهرستانها، به عنوان برنامه های مستمر ما با محوریت قرارگاه جهادی ثارا… و قرارگاه جهادی امام رضا علیه السلام به انجام می رسد.

سردار باغبانی در پایان ضمن تبریک مجدد عید بزرگ غدیر گفت: از خداوند منان توفیقات روزافزون تمامی خادمین به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و کلیه دوستداران و پیروان اهل بیت عصمت و طهارت را مسئلت می نمایم و امیدوارم ایزد منان توفیق درک تمامی فیوضات این عید عظیم را به همه عنایت فرماید تا بتوانیم در زمره رهروان و دنبال کنندگان واقعی مولی الموحدین حضرت علی علیه السلام قرار گیریم.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *