برگزاری نخستین همایش رزمندگان شهرستان بن + تصویر

خانه / استان ها / برگزاری نخستین همایش رزمندگان شهرستان بن + تصویر

فرمانده سپاه قمر بني هاشم عليه السلام در جمع رزمندگان و ايثارگران شهرستان بن گفت: مسئولين برای حل مشكلات اقتصادی از مديران جهادی دفاع مقدس الگو بگيرند.

فرمانده سپاه قمر بني هاشم عليه السلام در جمع رزمندگان و ايثارگران شهرستان بن گفت: مسئولين برای حل مشكلات اقتصادی از مديران جهادی دفاع مقدس الگو بگيرند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛اولین همایش رزمندگان شهرستان بن در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

سردار فرمانده سپاه قمر بني هاشم عليه السلام در اجتماع رزمندگان اسلام این شهرستان گفت: شما بسيجيان و رزمندگان و ايثارگران با اخلاص كامل و عشق حقيقي در جبهه هاي نبرد حق عليه باطل حضور پيدا كرديد و شما تنها كساني هستيد كه اگر ازشما سوال شود جوانيتان را در چه راهي گذرانديد، سرتان را بالا گرفته و به آن دوران افتخار مي كنيد.

سردارعلی محمد اكبري اظهار داشت: بسیجیان و رزمندگان اسلام در جنگ هشت ساله استكبار جهاني عليه انقلاب اسلامی و در مقاطع گوناگوني همچون سازندگي و امنيت پايدار و جنگ فرهنگي نقشه هاي دشمنان را نقش بر آب كردند.

وي با اشاره به مشكلات به وجود آمده در بخش اقتصاد تصريح كرد: مسئولين و مديران كشور براي عبور از جنگ اقتصادي و غلبه بر مشكلات از مديران و جوانان بسيجي و جهادي دفاع مقدس الگو بگيرند و بدانند مردم عزيز ايران همچون دفاع مقدس در صحنه حاضر هستند و به دولتمردان كمك خواهند كرد و البته دولتمردان نيز بدانند كه اگر با روحيه جهادي و بسيجي براي حل مشكلات مردم كار نكنند مديون خون شهدا و ايثارگري رزمندگان اسلام خواهند بود.

فرمانده سپاه قمر بني هاشم عليه السلام افزود: دشمن با تحريم و تهديد و وارونه نمايي حقايق از طريق رسانه ها تلاش مي كند كه مردم چهل سالگي انقلاب اسلامي را جشن نگيرند يا كم رنگ برگزار كنند ولي به كوري چشم دشمنان مردم همچون راهپيمايي 13 آبان نشان خواهند داد كه همواره پشتيبان نظام اسلامي خواهند بود.

يادگار هشت سال دفاع مقدس ادامه داد: مردم ولايتمدار شهرستان بن در برهه هاي مختلف همچون دفاع مقدس، انتخابات، راهپيمايي ها و حضور در اربعين حسيني نشان دادند كه هميشه پيشتاز و نمونه هستند.

در آغاز این مراسم مسئول هیأت رزمندگان اسلام شهرستان بن، با خیر مقدم گویی به حضار و ارائه گزارش مختصری از اقدامات هیأت رزمندگان اسلام شهرستان بن گفت:امروز اولین همایش رزمندگان این شهرستان با حضور پرشور یادگاران سالهای دفاع مقدس و جمعی از مسئولان استان و محلی در حال برگزاری است.

حاج نیازعلی حیدری هدف از اجرای این برنامه را تجدید میثاق با آرمانهای انقلاب اسلامی، رهبر كبیر انقلاب و مقام معظم رهبری و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا بویژه شهدای شهرستان و دیدار رزمندگان شهرستان و تجدید خاطرات دوران دفاع مقدس، ایجاد فضای همدلی و صفا و صمیمیت و تكریم و تجلیل از رزمندگان اسلام عنوان كرد.

یادگار سالهای دفاع مقدس افزود: اجرای این برنامه ها زمینه ساز ارتباط مستمر رزمندگان و پیشكسوتان ایثار و شهادت با بسیجیان و پاسداران است.

مسئول هیأت رزمندگان اسلام شهرستان بن،لازم به ذكر است شهرستان بن با داشتن بيش از 1200 رزمنده و ايثارگر و بيش از 400 شهيد و با داشتن كمترين جمعيت در شهرستانهاي نه گانه استان، قطب ايثارگري استان مي باشد.

تلاوت آیات نورانی قرآن مجید،سرود جمهوری اسلامی،خیرمقدم گویی،مداحی خاطره گویی یادگاران سالهای دفاع مقدس و سخرانی از جمله برنامه های این مراسم بود.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس: سیاوش بابامیر

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *