برگزاری پویش ملی کتابخوانی «مثبت سه»

خانه / پیشنهاد ویژه / برگزاری پویش ملی کتابخوانی «مثبت سه»

دبیر پویش ملی کتابخوانی «مثبت سه» در نشست رابطان استانی این پویش گفت: قطعاً این کتاب به تنهایی برطرف‌کننده بحران جمعیت نخواهد بود، اما به عنوان قطعه کوچکی، می‌تواند کمک‌کار ترویج این موضوع باشد.

برگزاری پویش ملی کتابخوانی «مثبت سه»

هیات نشست رابطان استانی پویش ملی کتابخوانی «مثبت سه» جامعه ایمانی مشعر امروز یکشنبه ۳۰ آبان‌ماه در قرارگاه منتظران شهادت مسجد مقدس جمکران در قم برگزار شد.

سیدحسین حاتمی دبیر پویش ملی کتابخوانی «مثبت سه» در این نشست با اشاره به اینکه امام خامنه ای از سال ۹۱ دغدغه جمعیت و فرزندآوری را مطرح کردند اما کسی به این ندا لبیک نگفته است، اظهار کرد: ایشان حدود ۵۰ بار در طول این ۹ سال از آینده‌ای دهشتناک در مورد جمعیت صحبت کرده‌اند و در این زمینه هیچ بشارتی نداده‌اند، درحالی‌ که ایشان همیشه به آینده در عرصه‌های مختلف اقتصادی و فرهنگی امیدوار بوده‌اند، متخصصان هم معتقد هستند که اگر این مسیر ادامه پیدا کند، در آینده‌ای نزدیک با بحران جمعیت روبرو خواهیم بود.

وی ادامه داد: هیأت یا مهدی اسلامشهر در راستای لبیک گفتن به ندای رهبر انقلاب اسلامی کتابی با عنوان «مثبت سه» تهیه کرده است. محتوای این کتاب سخنرانی‌های حجت‌الاسلام سیدحسین موسوی سخنران این هیأت است که با اضافه شدن فیش‌های تحقیقی تکمیل شده است.

برگزاری پویش ملی کتابخوانی «مثبت سه»

دبیر پویش ملی کتابخوانی «مثبت سه» عنوان کرد: قطعاً این کتاب به تنهایی برطرف‌کننده بحران جمعیت نخواهد بود، اما به عنوان قطعه کوچکی از مجموعه اقدامات مردمی و دولتی ضروری در این حوزه، می‌تواند کمک‌کار ترویج این موضوع باشد. فراموش نکنیم که ۸ سال فرصت طلایی پرداختن به این موضوع از دست رفته و تا چند سال آینده پنجره جمعیتی ایران بسته خواهد شد.

وی ادامه داد: ۲۰ آذرماه تا ۲۰ اسفندماه پویش ملی کتابخوانی مثبت سه با جوایزی از جمله یک واحد آپارتمان مسکونی در تهران و ۳۰۰ جایزه ۳۰۰ هزار تومانی درنظر گرفته شده است.

حاتمی عنوان کرد: رابطان استانی پویش کتابخوانی «مثبت سه» در استان‌ها فعال هستند و این کتاب را به دست مردم خواهند رساند و به صورت متمرکز نیز، این کتاب با ۳۰ درصد تخفیف با پست رایگان در اختیار مخاطبان عمومی قرار داده می‌شود.

منبع: فارس

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *