بیانیه هیأت رزمندگان اسلام شهرستان درفول به مناسبت فرا رسیدن روز قدس

خانه / استان ها / بیانیه هیأت رزمندگان اسلام شهرستان درفول به مناسبت فرا رسیدن روز قدس

هیأت رزمندگان اسلام شهرستان دزفول در آستانه فرا رسیدن روز قدس و حضور حداکثری در راهپیمایی این روز بزرگ بیانیه ای را صادر نمودن.

به گزارش روابط عمومی هیأت رزمندگان اسلام شهرستان دزفول متن بیانیه بشرح زیر صادرگردید
بسمه تعالی

روز قدس فقط روز فلسطین نیست؛ روز امت اسلامی است. روز فریاد رسای مسلمانان علیه سرطان کشنده‌ی صهیونیزم است که به وسیله‌ دست متجاوز اشغالگران، مداخله کنندگان، قدرت‌های استکباری به جان امت اسلامی افتاده است. روز قدس چیز کوچکی نیست. روز قدس یک روز جهانی است. یک پیام جهانی هم دارد. نشان‌دهنده‌ این است که امت اسلامی اولاً زیر بار ظلم نمی‌رود، ولو این ظلم از پشتیبانی بزرگترین و قدرتمندترین دولت‌های عالم برخوردار باشد. امام خامنه ای(مدظله العالی) ۱۳۸۸/۰۶/۲۹

درادامه این بیانیه آمده است:جمعه‌ آخر ماه رمضان، به عنوان روز جهانی قدس از سوی امام امت و جمهوری اسلامی از سال‌ها پیش شناخته شده و در دنیای اسلام در میان ملت‌ها جا افتاده است. امروز ملت ایران کاری که می‌تواند بکند که از همه کارها هم مهمتر است، تظاهرات است. سال‌های متمادی است که استکبار و صهیونیسم و طرفداران و همکارانشان دست به دست هم داده اند تا به‌کلّی مسأله فلسطین به دست فراموشی سپرده شود. اما ملتهای مسلمان نمی‌گذارند؛ روز قدس نمی‌گذارد؛ امام بزرگوار ما با تدبیر خودش نگذاشت. این کار بزرگی بود. در خیلی از نقاط عالم، مردم مؤمن و پرشور، با محدودیتهایی که در کشورهای خود دارند ،روز قدس را گرامی می‌دارند.

روز قدس ،نشانه‌ی دلبستگی انقلاب و دلبستگی ملت ما به ماجرای قدس شریف و ماجرای فلسطین است. روزی که مردم مظلوم فلسطین احساس می‌کنند که ملت‌ها پشت سرشان هستند، و بهانه‌ای است و فرصتی است برای روح‌های علاقه‌مند به مسأله‌ی فلسطین و دل‌های پرشور جوانان و قشرهایی از ملت‌های مسلمان، که از مردم فلسطین حمایت کنند و دفاع کنند.

روز قدس، حرکتی است که امام بزرگوار ما آن را آغاز کردند و بحمداللّه روزبه‌روز بهتر و سال‌به‌سال گرمتر از گذشته ادامه دارد و خواهد داشت، این حرکت بسیار عمیق و پرمعنا است؛ فقط یک راهپیمایی نیست؛ خونی است که در این روز در رگ‌های امت اسلامی می‌دود؛ علی‌رغم کسانی که می‌خواهند مساله‌ فلسطین و ملت فلسطین به دست فراموشی سپرده شود، این مساله را روزبه‌روز زنده‌تر می‌کند؛ و همین جور خواهد بود.

اکنون هم که خود دستگاه استکبار و خود صهیونیست‌های خبیث معترفند، معتقدند و ناراحتند ‌که ، جمهوری اسلامی پرچم فلسطین را برافراشته است و نمی‌گذارد با سازشکاری‌هایی که می‌خواهند انجام بدهند، مساله‌ فلسطین را از اذهان عمومی دنیا خارج کنند، با توفیق الهی، ملت بزرگ شهرستان دزفول نیز همراه و همگام با مسلمانان و آزادی خواهان سراسر دنیا و همانند گذشته روز قدس را گرامی خواهند داشت و در راهپیمایی بزرگ روز قدس شرکت خواهند کرد.

همه‌ آحاد مردم عزیز ما بدانند؛ روز قدس پشتوانه‌ امنیت کشور ما هم هست. هر یک نفری که روز قدس توی خیابان می‌آید، سهمی در امنیت کشور و امنیت ملت و حفظ دستاوردهای انقلابش دارد. روز قدس روز بزرگی است، روز مهمی است. ان‌شاءاللَّه امسال، هم در کشور ما و هم در کشورهای اسلامی دیگر، این روز، باعظمت‌تر از همیشه برگزار خواهد شد.

اکنون با گذشت سال ها از ابتکار هوشمندانه معمار کبیر انقلاب اسلامی، ما بسیجیان ولایت مدار شهرستان دزفول ، همراه باموج ملت روزه دار دنیای اسلام ، با لبیک به ندای ولی امر مسلمین و مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) در این راهپیمایی پرشور و گسترده شرکت نموده و با اشتیاق حماسه دیگری در روز قدس، خلق خواهیم نمود و تاکید می کنیم که روز قدس، روز اسلام و نماد وحدت و حمایت همه جانبه امت اسلامی از آرمان های فلسطین و قدس شریف است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *