بیانیه هیات رزمندگان اسلام به مناسبت روز جهانی قدس

بیانیه هیات رزمندگان اسلام به مناسبت روز جهانی قدس 1399

خانه / اختصاصی هیأت / بیانیه هیات رزمندگان اسلام به مناسبت روز جهانی قدس 1399

هیات رزمندگان اسلام بر این باور است که بر اساس سنت های لایتغیر الهی آرمان فلسطین به بار خواهد نشست و جنود الهی به آبشخور حق وارد خواهند شد

بیانیه هیات رزمندگان اسلام به مناسبت روز جهانی قدس 1399

بیانیه هیات رزمندگان اسلام به مناسبت روز جهانی قدس. پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام، در آخرین روزهای ماه رمضان و در آستانه روز جهانی قدس بیانیه هیات رزمندگان اسلام به مناسبت روز جهانی قدس را منتشر می نماید؛ در ادامه شما همراهان همیشگی سایت هیات می توانید متن کامل این بیانیه را مطالعه فرمایید.

بیانیه هیات رزمندگان اسلام به مناسبت روز جهانی قدس
بیانیه هیات رزمندگان اسلام به مناسبت روز جهانی قدس

بسم الله الرحمن الرحیم

سالروز نامگذاری روز قدس از سوی امام راحل و جهانی شدن آن نقطه بازگشت هویت ملتی بود که با دسیسه قدرت های استعماری رو به افول بود. طلوع انقلاب اسلامی و تمرکز آن بر مسئله فلسطین باعث گردید استراتژی تصرف از نیل تا فرات به خواب آشفته ای تبدیل شود و به جای آن حصارهای آهنین برای امنیت صهیونیست ها ایجاد شود. بدون تردید کوکب درّیه ملت فلسطین از لا به لای شعار لاشرقیه و لاغربیه امام راحل ما برافروخت و ملی گرایی و وطن گرایی بی حاصل با ظهور اسلام به عنوان ایدئولوژی مبارزه، به «وطن اسلامی» تبدیل شد. شکست های متوالی و تاریخی اعراب از صهیونیست ها با ظهور انقلاب اسلامی معکوس گردید و مجاهدان سرزمین فلسطین با عنصر شهادت و شهادت طلبی توانستند دشمن را به عقب نشینی از بخش هایی از این سرزمین مقدس وا دارند. پیش روندگی مبارزه باعث گردید تا طرح های ذلیلانه ای همچون «معامله قرن» رونمایی شود. انقلاب اسلامی ضمن حمایت از مبارزان راه آزادی فلسطین، طرح دموکراتیکی برای رعایت عدالت در آن سرزمین ارائه کرد که از منطق قوی و منصفانه برخوردار است. اقدامات شهید سلیمانی برای آزادی قدس باعث گردید تا امید به نتیجه گری در این مبارزه دوچندان شود و احساس خطر آمریکا و صهیونیست ها از حمایت ها و اقدامات موثر ایشان باعث گردید ننگ ترور را به جان بخرند و ایشان به نام «شهید قدس» نامگذاری شود.

رئیس جمهور اسبق صهیونیست ها انقلاب اسلامی را عامل خطر نابودی خود می داند که می گوید: آیت الله خمینی در کنار مرزهای اسرائیل خیمه زده است و می دانند شمال و جنوب سرزمین های اشغالی توسط حماس و جهاد اسلامی قهرمان و حزب الله عزیز تهدید می شود و امید 25 ساله برای نابودی این شجره خبیثه در اذهان پدیدار گردد.

وحدت امت اسلامی و استراتژی «سلطل آب» حضرت امام همچنان برای احیاء ملت مظلوم فلسطین و قدس عزیز کارساز است اما متاسفانه حاکمان وابسته کشور های اسلامی برای حفظ تخت و تاج خود در مقابل اشغالگری سر خم کرده اند و نوکری غرب را زینت عمل خود در مسئله فلسطین قرار داده اند . ملت مقاوم و مظلوم ایران علیرغم همه ی فشار ها و تحریم ها مسئله فلسطین را مسئله اول جهان اسلام می داند و این مسیر عدالت خواهانه را گم نخواهد کرد. هیات رزمندگان اسلام بر این باور است که بر اساس سنت های لایتغیر الهی آرمان فلسطین به بار خواهد نشست و جنود الهی به آبشخور حق وارد خواهند شد. گرامیداشت روز جهانی قدس در بیش از صد کشور جهان نشان می دهد که مسئله قدس به «گفتمان جهانی» تبدیل شده است و روند بیداری ملت ها در این مسئله رو به فزونی است و ان شاء ا… دیر یا زود قبله اول مسلمین به آغوش امت بازخواهد گشت و حلاوت صهیونیست ها و اربابان آنان به تلخی تاریخی تبدیل خواهد شد.

هیات رزمندگان اسلام

 

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *