بیانیه هیات رزمندگان اسلام به مناسبت گسترش دهه ها و مناسبت های مذهبی

خانه / مطالب و رویدادها / ستاد مرکزی / بیانیه هیات رزمندگان اسلام به مناسبت گسترش دهه ها و مناسبت های مذهبی

در یک هفته اخیر از طریق برخی خبرگزاری ها و شبکه های اجتماعی مطالبی پیرامون تعدد، تکثر و مدت زمان مناسبتهای مذهبی منتشر و موجب بروز پاره ای ابهامات و شبهات گردید.

السلام علیکم یا اهل بیت نبوة

در یک هفته اخیر از طریق برخی خبرگزاری ها و شبکه های اجتماعی مطالبی پیرامون تعدد، تکثر و مدت زمان مناسبتهای مذهبی منتشر و موجب بروز پاره ای ابهامات و شبهات گردید.

گسترش روزافزون اسلام ناب محمدی (ص) در اقصی نقاط جهان موجب گردیده است تا دشمنان اسلام به شیوه ها و ترفندهای مختلف علاقه مندان به حق و حقیقت را نسبت به اسلام بدبین نمایند.

راه اندازی شبکه های ماهواره ای که پول و هزینه آن توسط انگلیس خبیث پرداخت می گردد، به تصویر کشیدن صحنه های خشونت آمیز قمه زنی و زنجیرزنی با تیغ در رسانه های جمعی، که با موافقت و تشویق آخوند های انگلیسی و آمریکایی مجوز آن صادر می گردد و امروز با ترویج و گسترش مناسبتهای متعدد و متفرقه(دهه ها و هفته های عزاداری) در تلاشند تا موجبات وهن دین مبین اسلام فراهم آید.

امت عزیز و دلداده خاندان عصمت و طهارت مستحضر هستند که دلدادگی و عرض ارادت به ساحت مقدس ائمه معصومین (صلوه الله علیهم الصالحین) قابل نفی نیست لکن موازی سازی های متفرقه با جریان عاشورا یکی از شگردهای دشمنان اسلام است.

برگزاری غیرمنطقی مناسبتها و دهه های پیاپی زمینه ساز و به حاشیه رفتن مراسم عظیم عاشورای حسینی و موجب رویگردانی جامعه از بزرگداشت مناسبتهایی خواهد شد که اساس دین و اسلام ناب می باشد.

لذا از تمامی هیاتهای مذهبی، واعظان و سخنرانان، مداحان و ذاکران اهل بیت (علیهم السلام) تقاضا میگردد با عنایت به رهنمودهای مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید با حفظ محوریت و ثقل مراسم عاشورا و دهه اول محرم از ترویج برگزاری مراسم عمومی به مناسبت هایی که اصلی نبوده و مردم را از عزاداری خسته می کند و موجب سواستفاده دشمنان اسلام و جلوگیری از گسترش هر چه بیشتر تشیع در جهان میگردد پرهیز نمایند.

هیات رزمندگان اسلام

یک دیدگاه

  1. دم شما گرم!
    یا علی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *