بیانیه هیات رزمندگان اسلام در محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم

بیانیه هیات رزمندگان اسلام در محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم

خانه / اختصاصی هیأت / بیانیه هیات رزمندگان اسلام در محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم

هیات رزمندگان اسلام، اهانت این نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشأن اسلام را به شدت محکوم نموده، از تمامی مسلمانان جهان و به خصوص از علما و اندیشمندان اسلامی همچنین از تمامی سازمان ها و نهادهای بین المللی می‌خواهد؛ نسبت به اقدامات و رفتارهای موهن و حرمت شکنانه در غرب علیه اسلام ساکت نباشند.

بیانیه هیات رزمندگان اسلام در محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم

بار دیگر اقدام نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» در اهانت مجدد به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشأن اسلام موجب جریحه دار شدن احساسات و عواطف تمامی موحدان عالم و بخصوص مسلمانان جهان شد.

این حرکت بدون تردید، یک رفتار تحریک آمیز، تفرقه برانگیز و نفرت ساز و توهینی آشکار به ارزش‌های اسلامی و عقاید قریب به دو میلیارد مسلمان در جهان است. این نشریه فرانسوی، با رفتار غیر منطقی و ناپسند خود تحت لوای آزادی بیان، خشم مسلمانان جهان را برانگیخت.

تاسف بارتر آن که، آقای «امانوئل مکرون» رئیس جمهور فرانسه، با عبارت «این اقدام را محکوم نمی‌کنم!»، به طور تلویحی با ربط دادن این کار زشت و اقدام موهن به آزادی بیان و عقیده در کشورش، از اهانت کنندگان حمایت نمود. پدیدآیی چنین رفتارهای نفرت برانگیز در کشورهای غربی، از انحطاط فرهنگی و سقوط اخلاق جوامع مغرب‌زمین حکایت می کند. انحطاط فرهنگی و سقوط اخلاقی که سردمداران نظام سرمایه داری لیبرال دموکراسی، در شکل گیری آن نقش اساسی و عمده ای دارند. اگر در سال های گذشته دولتمردان کشورهای غربی، به وظایف خویش از منظر انسانی و اخلاقی در قبال مقدسات مسلمانان عمل می‌کردند و نسبت به اولین اهانت ها به ساحت پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله واکنش مناسب نشان می دادند؛ قصه پر غصه سوزاندن قرآن و اهانت به آخرین پیامبر الهی که رحمه للعالمین است؛ هر از چندی تکرار نمی شد. البته باید دانست و گفت، این رفتارهای موهن و نفرت برانگیز در امتداد جنایات تروریسم داعشی علیه اسلام قرار دارد.

هیات رزمندگان اسلام، اهانت این نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشأن اسلام را به شدت محکوم نموده، از تمامی مسلمانان جهان و به خصوص از علما و اندیشمندان اسلامی همچنین از تمامی سازمان ها و نهادهای بین المللی می‌خواهد؛ نسبت به اقدامات و رفتارهای موهن و حرمت شکنانه در غرب علیه اسلام ساکت نباشند. بدون تردید این قبیل رفتارهای افراط گرایانه فاقد منطق، در صورت مهار نشدن و به کنترل در نیامدن به یک عامل تهدید جدی علیه گفتمان ادیان توحیدی و صلح و امنیت جهانی تبدیل خواهد شد.

 

 

 

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *