بیانیه هیات رزمندگان اسلام در پی هتک حرمت امام رئوف علیه السلام

بیانیه هیات رزمندگان اسلام در پی هتک حرمت امام رئوف

خانه / اختصاصی هیأت / بیانیه هیات رزمندگان اسلام در پی هتک حرمت امام رئوف

بیانیه هیات رزمندگان اسلام در پی هتک حرمت امام الرئوف حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام منتشر شد.

بیانیه هیات رزمندگان اسلام در پی هتک حرمت امام رئوف علیه السلام

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیات؛ ستاد مرکزی این هیات در پی هتک حرمت امام الرئوف حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام بیانیه ای را صادر نمود.

بیانیه هیات رزمندگان اسلام در پی هتک حرمت امام رئوف علیه السلام
بیانیه هیات رزمندگان اسلام در پی هتک حرمت امام رئوف علیه السلام

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ

می خواهند نور خدا را با دهانشان خاموش سازند و خداوند تمام کننده نور خود است. هر چند کافران را ناخوش آید

ائمه معصومین سلام الله علیهم اجمعین، همانند پیامبران الهی از انوار خداوند متعال بوده و کلهم نور واحد هستند. تاریخ گواهی می دهد که در هر عصر و زمانی که انسان های احمق و نادان، با رفتار های شیطانی خود برای خاموش کردن این نور الهی خودی نشان دادند؛ نتیجه اعمال و گفتارشان برعکس تصور آنان رخ نمود و بر نورانیت و درخشش این نور افزوده شد.

 در بیش از چهار دهه گذشته، سیاست و راهبرد ثابت آمریکا و کشورهای اروپایی، ساخت و حمایت از فیلم های سینمایی ضد اسلامی و ضد ایرانی بوده و سردمداران این کشورها از رهگذر این سیاست ضد انسانی و غیر اخلاقی، تلاش کرده اند تا دیدگاه جهانیان را نسبت به اسلام و مردم مسلمان و انقلابی ایران تغییر دهند.

 بر اساس چنین سیاست شیطانی، مدتهاست که جشنواره های فیلم خارجی، تبدیل به ابزاری برای اسلام ستیزی و ایران ستیزی شده و در این جشنواره ها، عمدتاً به فیلم ها و بازیگرانی جایزه می دهند که رفتاری شیطانی، ضد اسلامی و ضد ایرانی از خود به نمایش بگذارند.

 رفتار شناسی دست اندرکاران جشنواره های فیلم سینمایی در غرب، نشان می دهد نه تنها آنان برای ادیان الهی و ملت های موحد، هیچگونه احترامی قائل نیستند بلکه به هر شکل ممکن تلاش می کنند عناد و ضدیت خود را با اساس دین و دین داری آشکار نمایند.

 در راستای چنین سیاست شیطانی، چندی پیش در قالب یک فیلم سینمایی هتک حرمت امام رئوف، ثامن الحجج آقا علی بن موسی الرضا علیه السلام را در دستور کار قرار داده و با جایزه دادن به بازیگر هویت از دست داده در این فیلم، تصور کردند به اهداف خود که همانا ضربه به اعتقادات ملت مسلمان، مومن و انقلابی ایران است، دست خواهند یافت!

 اما زهی خیال باطل، نه جوایز سفارشی و تبلیغاتی مستکبرین در جشنواره های سیاسی غربی و نه لجن پراکنی عده ای طرد شده و بی هویت شده، نمی تواند ذره ای از ارادت مردم ایران به امام رئوف بکاهد.

تصور دشمنان اسلام و ملت ایران آن است که با این نوع اقدامات، می توانند به جایگاه امام هشتم در میان مردم و خصوصاً جوانان خدشه ای وارد کرده و اعتقاد و باورهای آنان را تضعیف نمایند. این نوع تصورات و خیال پردازی ها ریشه در جهل و حماقت دشمنان داشته و آنان به این موضوع و نکته توجه ندارند که در کشور ایران، همه اقوام، مذاهب، جریان ها و جناح های سیاسی، حول حریم قدس رضوی، به وحدت و یکپارچگی بی نظیر و مثال زدنی دست یافته اند و هیچ عاملی نمی تواند به این رابطه ایرانیان با امام مهربانی ها خدشه ای وارد سازد. اما در این میان، از شگفتی های روزگار آن است که رسانه ها و کسانی که برای ((سرود سلام فرمانده)) یقه پاره کردند، حرف ها زدند و از نقض حقوق کودکان گفتند! این بار برای یک فیلم سراسر توهین به اهل بیت پیامبر اسلام صلی الله و علیه و آله و سلم و پیشوای صدها میلیون مسلمان، سوت و کف زدند!

اما همگان خواهند دید که این سوت و کف زدن ها و خوشحالی کردن ها چند روزی بیش دوام نخواهد یافت؛ و مردم بصیر، انقلابی و عاشق امام هشتم، در شب و روز ولادت با سعادت آن امام رئوف، با شرکت پرشور و نشاط در مراسم ها و مجالس میلاد ولی نعمت ایرانیان، جواب همه این بی حرمتی ها را خواهند داد.

 هیات های رزمندگان در سراسر کشور، همگام با تمامی دیگر هیات ها و آحاد مردم و دل دادگان امام هشتم، مراسم های جشن ولادت این امام عزیز در سال ۱۴۰۱ را، با شکوه تر از هر سال دیگر برگزار خواهند کرد. ان شاء الله

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *