تدریس تفسیر سوره انسان توسط استاد قرائتی

خانه / پیشنهاد ویژه / تدریس تفسیر سوره انسان توسط استاد قرائتی

مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت دوره آموزش ویدیویی تفسیر سوره انسان را با تدریس استاد قرائتی در ۸ جلسه با ارائه گواهینامه معتبر برگزار می‌کند.

تدریس تفسیر سوره انسان توسط استاد قرائتی

هیات:دوره آموزش ویدئویی تفسیر سوره مبارکه انسان به همت واحد آموزش مجازی مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها به صورت آفلاین برگزار می‌شود.

این دوره در ۸ جلسه کوتاه ویدیویی با تدریس استاد محسن قرائتی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند از سوم مهرماه تا ۴ دیماه در این دوره نام نویسی کرده و در آزمون‌های آن شرکت کنند.

آشنایی با شأن نزول سوره مبارکه انسان و مفاهیم و معارف این سوره به همراه شرکت در دوره بدون محدودیت سنی و با ارائه گواهی‌نامه آنلاین بعد از قبولی در آزمون از جمله مهمترین مزایای این دوره آموزشی است.

تدریس تفسیر سوره انسان توسط استاد قرائتی

علاقه‌مندان می‌توانند برای نام نویسی در این دوره آموزشی به لینک https://qhkarimeh.ir/lms/group?id=s مراجعه کنند و بلافاصله دوره آموزشی را به صورت آفلاین و با پرداخت هزینه ثبت نام آغاز کنند.

گفتنی است: مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت دوره های مختلفی را به صور مجازی آنلاین و آفلاین برگزار می کند و علاقه مندان می‌توانند برای اطاع از این دوره ها به نشانی اینترنتی Qhkarimeh.ir مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری حوزه

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *