تقدیم275بسته معیشتی به نیازمندان در اشکفتک+تصویر

خانه / استان ها / تقدیم275بسته معیشتی به نیازمندان در اشکفتک+تصویر

مسئول هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک از تقدیم چهارمین مرحله کمک های مومنانه به نیازمندان و آسیب دیدگان از بیماری کرونا خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ یوسف سلیمانی منفرد با تسلیت ایام ارسارت آل الله و شهادت حضرت امام سجاد علیه السلام افزود دراین مرحله ۲۷۵بسته معیشتی در راستای لبیک گویی به فرمان ولی امر مسلمین جهان برای کمک به نیازمندان توسط هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک وهیأت حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام اشکفتک جمع آوری شد که تا سالروز شهادت حضرت امام سجاد علیه السلام تقدیم نیازمندان و آسیب دیدگان از بیماری کرونا خواهد شد.

وی با تقدیر از مردم و خیرین در رابطه با جمع آوری کمک های مومنانه در این چهار مرحله به ارزش ریالی هر بسته اشاره کرد و ادامه داد: این بسته ها هرکدام به مبلغ ۴۰۰ هزار تومان می باشد که شامل: ۱۰کیلو برنج –  ۲عدد مرغ- ۲عددرب گوجه یک کیلویی –  ۲عدد روغن یک ونیم لیتری- ۲عددماکارونی -یک عددچای – یک عدد سویا – یک عدد تاید و تعدادی ماسک است.

مسئول هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک گفت: همه ساله در ایام محرم از شرکت کنندگان در مراسم سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام در مساجد با توزیع غذای نذری پذیرایی می شد ،امسال با توجه به شیوع بیماری منحوس کرونا مجالس سوگواری خامس آل عبا به شکل با شکوه و در فضای باز، هر شب در محله های اشکفتک به یاد شهدا با حضور پرشور آحاد مردم و خانواده های معظم شهدا برگزارشد و نذورات مردمی برای کمک مومنانه جمع آوری که در حال حاضر آماده توزیع است.

شایان ذکراست:در این مراسم سردار فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام ،مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه استان ،مدیرکل تبلیغات اسلامی،مدیرهیأت رزمندگان اسلام استان و جمعی از اعضا هیئات وجوانان عاشورایی هیأت رزمندگان اسلام حضور داشتند.

تلاوت آیات نورانی قرآن مجید ، خیر مقدم گویی،ارائه گزارش و سخنرانی مسئولان از دیگر برنامه های مراسم توزیع کمک های مومنانه اشکفتک بود.

این مراسم را ازدریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس: سجاد بیاتی

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *