تلاش برای اجتماع جوانان و نوجوانان در مسجد، ویژگی مرحوم حسینی بود

تلاش برای اجتماع جوانان و نوجوانان در مسجد، ویژگی مرحوم حسینی بود

خانه / مطالب و رویدادها / تلاش برای اجتماع جوانان و نوجوانان در مسجد، ویژگی مرحوم حسینی بود

وقتی ایشان بالاترین رأی را در استان تهران برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی به دست آورد با آن زمانی که به ظاهر مسئولیت دولتی نداشت، هیچ تفاوتی نداشت و تغییری در حالات او ایجاد نشد و این یکی از ویژگی‌های برجسته مرحوم موسوی حسنی یاست.

تلاش برای اجتماع جوانان و نوجوانان در مسجد، ویژگی مرحوم حسینی بود
به گزارش تسنیم،مراسم تشییع حجت‌الاسلام و المسلمین سید علی‌اکبر موسوی حسینی استاد اخلاق که مردم او را با برنامه تلویزیونی «اخلاق در خانواده» می‌شناختند، صبح امروز (جمعه 1 تیرماه) از مسجد «فائق» واقع در خیابان 17 شهریور، با حضور پر شور مردم و برخی مسئولان کشوری برگزار شد.

حاج ماشاءالله عابدی مداح اهل بیت علیهم السلام در حاشیۀ این مراسم دربارۀ شخصیت و برخی ویژگی‌های مرحوم سید علی‌اکبر موسوی حسینی گفت: او یک روحانی واقعی، زاهد و عابد و بسیار وارسته و شایسته‌ بود.

وی افزود: وقتی ایشان بالاترین رأی را در استان تهران برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی به دست آورد با آن زمانی که به ظاهر مسئولیت دولتی نداشت، هیچ تفاوتی نداشت و تغییری در حالات او ایجاد نشد و این یکی از ویژگی‌های برجسته مرحوم موسوی حسنی یاست.

این مداح اهل بیت علیهم السلام با اشاره به نمایندگی ایشان از سوی مردم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: او با مردم و زندگی‌اش نیز با مردم بود.

به گفتۀ عابدی، یکی از ویژگی‌های بارز مسجدی مرحوم موسوی حسینی این بود که بسیاری از جوانان و نوجوانان را دور هم جمع کرده بود و مسجد فائق که او امام جماعتش بود، مملو از جوانان و نوجوانان و کودکان بود و امیدواریم خداوند متعال وجود امثال ایشان را برایمان بیشتر کند.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *