تهیه و توزیع 6 هزار بسته معیشتی توسط هیأت رزمندگان اسلام در بام ایران

خانه / استان ها / تهیه و توزیع 6 هزار بسته معیشتی توسط هیأت رزمندگان اسلام در بام ایران

سردار فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(علیه السلام) در مراسم توزیع کمک های مومنانه اشکفتک گفت: بالغ بر 6 هزار بسته معیشتی توسط هیأت رزمندگان اسلام در سطح استان چهارمحال وبختیاری تهیه ،بسته بندی و توزیع شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛سردار اکبری در چهارمین مرحله کمک مومنانه هیأت رزمندگان اسلام وهیأت حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام اشکفتک با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا از همه ی هیئت های مذهبی استان چهارمحال و بختیاری به واسته ی اجرای برنامه های بسیار خوب و ارزشمند در ایام ماه محرم خصوصا دهه اول محرم تقدیر و تشکر کرد و افزود: این برنامه ها مورد تفقد مقام معظم رهبری قرار گرفت.

 سردار فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(علیه السلام)به توطئه های دشمنان برای عدم برگزاری مراسم سوگواری خامس آل عبا اشاره کرد و گفت: دشمنان تلاش داشتند برگزاری مراسم عزاداری های ماه محرم و صفر را کم رنگ کنند.

یادگار هشت سال دفاع مقدس، به بیانات امام راحل که فرمودند محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است، اشاره کرد و اظهارداشت: هیئات مذهبی ما با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی برنامه های بسیار ارزشمندی را اجرا کردند ، بنده به عنوان خادم مردم سپاه قمربنی هاشم (علیه السلام) و همچنین دبیر ستاد امربه معروف ونهی از منکر استان از آحاد مردم عزیزاستان همه ی هیئت های مذهبی و متولیان امر تقدیر و تشکر می کنم.

سردار فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(علیه السلام) به فرمان مقام معظم رهبری مدظله العالی در ایام ولادت با سعادت منجی عالم بشریت امام زمان ارواحنافداه فرمودند: چه خوب است رزمایشی برگزار شود که مردم بتوانند با مواسات و کمک مومنانه به کمک نیازمندان وآسیب دیدگان از ویروس کرونا بشتابند اشاره کرد و گفت: امروز در این شرایط سخت اقتصادی شاهد سخاوتمندی مردم کشورمان عزیزمان هستیم که به فرمان امام خامنه ای مدظاله العالی لبیک گفتند و به یاری نیازمندان آمدند.

سردار اکبری به اقدامات انجام شده برای تحقق فرامین مقام معظم رهبری در رزمایش مواسات وکمک های مومنانه  اشاره کرد افزود: قرارگاه های استانی و شهرستانی در سطح استان چهارمحال وبختیاری از همان روزهای اول به ریاست و مسئولیت نماینده مقام معظم رهبری در استان حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا نکونام و دبیری سپاه حضرت قمربنی هاشم (علیه السلام) شکل گرفت، با کمک همه ی ادارات ، نهاد های انقلابی، نیروهای نظامی وانتظامی و حمایت های مردم آحاد مردم بسیجی استانمان یک امید آفرینی در سطح استان ایجاد شد.

وی افزود: علاوه بر کمک های معیشتی و بهداشتی در سایر موارد هم مردم عزیزمان ازجمله تهیه ی جهیزیه، اهداء وجه نقد، تخفیف در اجاره ی منزل مسکونی و مغازه ها به افراد آسیب دیده از این ویروس منحوس،  ورود کردند و کمک های بسیار خوبی صورت گرفت.

سردار اکبری گفت: با توجه به در پیش رو بودن چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس شرایط ایجاد نمی کند آن اقداماتی که در طی سال های گذشته انجام می گرفت امسال هم انجام شود ،  در این راستا با ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح و مجموعه ی سپاه در نظراست همزمان با هفته دفاع مقدس با رزمایش مواسات و کمک مومنانه در خدمت ایتام و نیازمندان باشیم.

سردار فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(علیه السلام) به کمک های هیأت رزمندگان اسلام در رزمایش همدلی اشاره کرد و ادامه داد: امروز هم یادگاران دوران دفاع مقدس، رزمندگان اسلام  که در دوران دفاع مقدس حضور  فعال داشتند و مردانه با دشمنان اسلام مبارزه کردند به عنوان هیئت رزمندگان اسلام در سطح استان چهارمحال وبختیاری بالغ بر 6 هزار بسته معیشتی تهیه، بسته بندی و به دست نیازمندان رساندند.

وی در پایان گفت: در نظر داریم با شروع 31 شهریور ، رزمایشی به صورت تلفیقی از کمک های مومنانه و امکانات و تجهیزات نظامی را به نمایش بگذاریم و در صدد هستیم تا پایان ماه صفر کمک های مومنانه  ادامه داشته باشند تا بتوانیم به یاری اقشار مختلف مردم  عزیز استان که با شیوع بیماری کرونا آسیب دیدند ، بشتابیم .

شایان ذکراست : دراین مرحله ۲۷۵بسته معیشتی به ارزش بالغ بر 120 میلیون تومان،در راستای لبیک گویی به فرمان ولی امر مسلمین جهان برای کمک به نیازمندان توسط هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک وهیأت حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام اشکفتک جمع آوری شد که تا سالروز شهادت حضرت امام سجاد علیه السلام تقدیم نیازمندان و آسیب دیدگان از بیماری کرونا خواهد شد.

در این مراسم مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان ، مدیرکل تبلیغات اسلامی،مدیر هیأت رزمندگان اسلام استان و جمعی از اعضاء هیئات و جوانان عاشورایی هیأت رزمندگان اسلام حضور داشتند.

این مراسم را ازدریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس: سجاد بیاتی

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *