جشن‌ میلاد کوثر قرآن و تجلیل از مادران شهدا در شهرکرد + تصویر

خانه / پیروان عترت / احکام بانوان(پیروان عترت) / جشن‌ میلاد کوثر قرآن و تجلیل از مادران شهدا در شهرکرد + تصویر

جشن‌ میلاد کوثر قرآن و تجلیل از مادران شهدا

مراسم جشن میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و گرامیداشت مقام مادر و روز زن، در مسجد جامع شهرکرد برگزار از مادران شهدا و همسران ایثارگران تجلیل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام دکتر سید مهدی هاشمی، میلاد پر خیر و برکت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و ولادت حضرت امام خمینی (ره) و روز زن را گرامیداشت.

 کارشناس مسایل مذهبی به بیان بخشی از فضایل کوثر قرآن پرداخت و گفت: بانوی جهان اسلام حضرت زهرای مرضیه سلام الله علیها ، آنقدر فضائل و مناقب بی بدیل دارد که لاتعدّ و لاتحصی و از طرفی هم هیچ لسانی قادر به بازگویی و شرح و تبیین این فضائل نیست،.

 وی به حدیث مشهور به قدسی”یا احمد لولاک لما خلقت الافلاک و لولا علی لما خلقتک و لولا فاطمه لما خلقتکما”  اشاره کرد و گفت: در این حدیث شریف به پیامبر اعظم خطاب شد  ای احمد اگر تو نبودی افلاک را خلق نمی‌کردم و اگر علی نبود تو را خلق نمی‌کردم و اگر فاطمه نبود شما دو نفر را خلق نمی‌کردم.

حجت الاسلام هاشمی به نقش زنان به‌ ویژه مادران و همسران شهدا در شکل‌گیری، پیروزی، استمرار و تداوم انقلاب اسلامی  اشاره کرد و گفت: این مادران با الگوگیری از حضرت زهرا سلام الله علیها  سهم  برزگی در حماسه آفرینی  رزمندگان اسلام ۸ سال دفاع مقدس و دیگر عرصه های انقلاب اسلامی دارند.

اقامه نماز مغرب و عشاء،مولودیه خوانی و تجلیل از چهار مادر شهید و همسر ایثارگران از دیگر برنامه های این مراسم معنوی بود.

 این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاسان: بیاتی و تو سلی

پایگاه اطلاع  رسانی هیأت رزمندگان اسلام

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *