جشن اعیاد شعبانیه در اشکفتک + تصویر

خانه / استان ها / جشن اعیاد شعبانیه در اشکفتک + تصویر

همزمان با اعیاد شعبانیه، مراسم جشن میلاد انوار ثلاثه با رعایت فاصله بهداشتی در به همت هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک برگزارشد.

جشن اعیاد شعبانیه در غرب شهرکرد؛

ماه شعبان، ماه مناجات و توسل به خداست

همزمان با اعیاد شعبانیه، مراسم جشن میلاد انوار ثلاثه با رعایت فاصله بهداشتی در به همت هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک برگزارشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ مراسم جشن ولادت سراسر نور حضرت سیدالشهداء علیه السلام ، روز پاسدار و میلاد با سعادت حضرت قمربنی هاشم علیه السلام روز جانباز و فرخنده میلاد حضرت امام‌ زین العابدین علیه السلام در حسینیه گلزار شهدای اشکفتک برگزار شد.

در این مراسم تا تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت روز های پاسدار و جانباز  گفت: ماه مبارک شعبان المعظم، مزین است به طلوع انوار تابناکی از آسمان ولایت و امامت که با طلوع نورانی خود، روشنی بخش دلها و دیدگان مومنین هستند.

کارشناس مسایل مذهبی ادامه داد: ماه شعبان المعظم، ماه پیامبر اعظم صلی الله علیه وآله وسلم ، مطلع النور،ماه دعا و نیایش، تهذیب نفس، سرور مومنان و مقدمه ای است برای ورود به ماه ضیافت الهی، ماه مبارک رمضان است.

وی ادامه داد: سومین، چهارمین و پنجمین روز از ماه پر برکت شعبان المعظم مزین به فرخنده میلاد با سعادت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، الگوی کامل آزادگی، شجاعت و رشادت و نیز ماه درخشان علوی، تفسیر واقعی برادری و وفاداری، دلیری،ایثار، علمدار رشیدو سقای طفلان کربلا، ابو فاضل حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام و نیز پیام رسان قیام عاشورا، زینت دهنده عبادات، سید الساجدین حضرت امام سجاد علیه السلام است.

حجت الاسلام اکبری گفت: در نیمه این ماه با عظمت ولادت با سعادت منجی عالم بشریت، حضرت اباصالح المهدی ارواحنافداه است که جهانی در انتظار اقامه ی عدلش و ظهور موفور السرورش دست به دعا دارند و بر آسمان چشم دوخته اند.

 وی ادامه داد: ماه های رجب و شعبان، مقدمه سازی برای ورود با آمادگی به ماه نزول قرآن، ماه مبارک رمضان است، دعاهایی که در این ماه‌ها وارد شده است، راه را برای ما باز و فرصت‌های بزرگی را ایجاد می کند تا با دعاهای وارده خلوت معنوی با خدای متعال ایجاد کرده و با خدا حرف بزنیم، مناجات شعبانیه، فقراتی که از اول تا آخر این دعا هست، هرکدام از این‌ها یک دریایی از معرفت است، ماه شعبان، ماه ذکر و مناجات و اشک و توسل و تضرع و توجه به خداست.

هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک در حاشیه این مراسم با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: مراسم جشن موالید سه نور با برکت علوی و نبوی با حضور پر شور جوانان عاشورایی و مردم ولایتمدار این حظه در سومین روز از ماه شعبان برگزار شد.

یوسف سلیمانی منفرد ادامه داد: با تلاش ارزشمند جوانان عاشورایی و پیروان عترت هیأت رزمندگان اسلام در نظر است مراسم جشن میلاد منجی عالم بشریت با رعایت اصول بهداشتی برگزار شود.

وی گفت: جشن میلاد با سعادت امیر ولایت حضرت علی بن ابیطالب علیه السلام، جشن عیدسعید مبعث همچنین مراسم جشن اعیاد شعبانیه با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی برگزار شد و مراسم جشن میلاد حضرت اباصالح المهدی ارواحنافداه هم برگزار می شود.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس:  سجاد بیاتی

مراسم جشن عید سعید مبعث پیامبر اعظم صای الله علیه وآله وسلم در اشکفتک

پایگاه اطلاع  رسانی هیأت رزمندگان اسلام

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *