جشن میلاد امام عسکری علیه السلام در شهر بن + تصویر

خانه / استان ها / جشن میلاد امام عسکری علیه السلام در شهر بن + تصویر

جشن ولادت با سعادت حضرت امام حسن عسکری علیه السلام در مسجد جامع شهر بن با رعایت اصول بهداشتی برگزار ‌شد.

 

جشن میلاد امام عسکری علیه السلام

جشن ولادت با سعادت حضرت امام حسن عسکری علیه السلام در مسجد جامع شهر بن با رعایت اصول بهداشتی برگزار ‌شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری؛ دراین مراسم حجت الاسلام شیخ حسن انصاری ولادت با سعادت حضرت امام حسن عسکری علیه السلام را تبریک گفت.

کارشناس مسایل مذهبی اظهار کرد: حضرت امام حسن عسکری علیه السلام در سال ۲۳۲هجری در مدینه منوره دیده به جهان گشود. مادر والا گهرش زنی لایق و صاحب فضیلت و در پرورش فرزند نهایت مراقبت را داشت، تا حجت خدا را آن چنان که شایسته است پرورش دهد.

حجت الاسلام انصاری حضرت امام حسن عسکری علیه السلام بیانی شیرین و جذاب و شخصیتی الهی باشکوه و وقار و مفسری بی نظیر برای قرآن مجید بود و راه مستقیم عترت و شیوه صحیح تفسیر قرآن را برای مردم و به ویژه برای اصحاب بزرگوارش روشن کردند.

وی اظهار کرد:دستگاه خلافت عباسی برای حفظ آرامش خلافت خود بیشتر اوقات حضرت امام حسن عسکری علیه السلام را زندانی و ممنوع از معاشرت و ملاقات با مردم کرده بود.

نیازعلی حیدری مسئول هیأت رزمندگان اسلام شهرستان بن در حاشیه ی این مراسم با تبریک خجسته میلاد با سعادت حضرت امام حسن عسکری علیه السلام گفت: اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء و مولودیه خوانی یکی از مداحان اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام از دیگر برنامه های این مراسم با شکوه بود.

پایگاه اطلاع  رسانی هیأت رزمندگان اسلام

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *