جشن میلاد سبط اکبر و قرائت دعای ابوحمزه + تصویر

خانه / دسته‌بندی نشده / جشن میلاد سبط اکبر و قرائت دعای ابوحمزه + تصویر

در شب ولادت با سعادت سبط اکبر حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام مراسم جشن میلاد و قرائت فرازهایی از دعای ابوحمزه ثمالی در مسجدجامع شهرکرد برگزار شد.

جشن میلاد سبط اکبر و قرائت دعای ابوحمزه

در شب ولادت با سعادت سبط اکبر حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام مراسم جشن میلاد و قرائت فرازهایی از دعای ابوحمزه ثمالی در مسجدجامع شهرکرد برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ در این مراسم معنوی حجت الاسلام سیدابوالقاسم کاظمی با تبریک فرخنده میلاد حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام با اشاره به حدیث حضرت امام سجاد علیه السلام گفت: در احادیث آمده است،  حسن بن علی بن ابیطالب علیه السلام در زمان خود از همه عابدتر، زاهدتر و با فضیلت تر بود و هرگاه حج می رفت، پیاده و هنگامی که مرگ را به خاطر می آورد گریه می کرد.

کارشناس مسایل مذهبی با اشاره به شجاعت امام حسن علیه السلام افزود: امام حسن علیه السلام تربیت شده حضرت امام علی بن ابیطالب علیه السلام است که در جنگ ها به دشمن پشت نمی کرد و تا دشمن را به هلاکت نمی رساند، از پای نمی نشست، حضرت امام حسن علیه السلام نیز که از کودکی همراه پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم، جنگ ها دیده بود و از پدر جنگاوری آموخته بود، در پیکار بسیار دلاور بود.

 حجت الاسلام کاظمی در ادامه به شرح دعای ابوحمزه ثمالی پرداخت و فرازهایی از این دعای معنوی را قرائت کرد.

شایان ذکراست: مراسم معنوی شرح و قرائت فرازهایی از دعای پرفیض ابوحمزه ثمالی، از اولین شب ماه مبارک رمضان آغاز و تا آخرین شب از این ماه با فضیلت، هرشب از ساعت 22 بمدت یکساعت برگزار می شود.

همچنین اقامه نماز جماعت، صبح، ظهر،عصر – مغرب و عشاء، برگزاری جلسات سخنرانی، بیان احکام و قرائت ادعیه ویژه ماه مبارک رمضان، و جرء خوانی قرآن مجید در مسجد جامع شهرکرد همه روزه برگزار می باشد.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس: علی بیاتی و خسروعلی پور

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *