جلسات هماهنگی و فضاسازی مراسم دعای ندبه در باباحیدر + تصویر

خانه / استان ها / جلسات هماهنگی و فضاسازی مراسم دعای ندبه در باباحیدر + تصویر

در آستانه برگزاری مراسم پرفیض دعای ندبه 18 تیر1400 و پخش از شبکه یک سیما و استان جلسات هماهنگی و فضاسازی محیطی در حال انجام است.

در آستانه برگزاری مراسم پرفیض دعای ندبه 18 تیر1400 و پخش از شبکه یک سیما و استان جلسات هماهنگی و فضاسازی محیطی در حال انجام است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ جلسات هماهنگی بارعایت اصول بهداشتی با حضور مسئولان شهرباباحیدر و شهرستان فارسان برگزار و آماده سازی محیطی امامزاده سید میر احمد علیه السلام باباحیدر برای برگزاری مراسم معنوی و پرفیض دعای ندبه 18 تیر1400 در حال انجام است.

شایان ذکراست: مراسم پرفیض دعای 18 تیر 1400 به همت هیأت رزمندگان اسلام و شبکه اول سیمای جمهوری اسلامی ایران از نماز صبح با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین شیخ محسن صفدری و با نوای حاج محمد یزدخواستی به میزبانی مردم ولایتمدار شهرستان فارسان، شهرباباحیدر در آستان مقدس امامزاده سیدمیراحمد علیه السلام این شهربرگزار می شود.

این مراسم معنوی که با رعایت اصول بهداشتی و در فضای باز اجرا خواهد شد به صورت زنده و مستقیم از شبکه یک سیما و همزمان از شبکه استانی جهانبین پخش می گردد.

این برنامه را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس: سیداحمد میراحمدی

پایگاه اطلاع  رسانی هیأت رزمندگان اسلام

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *