جلسه هماهنگی لیالی قدر در مصلا شهرکرد+تصویر

خانه / آموزش / جلسه هماهنگی لیالی قدر در مصلا شهرکرد+تصویر

جلسه هماهنگی لیالی با عظمت قدر در مصلابزرگ امام خمینی(ره)شهرکرد با حضور جمعی از مسئولین شهرستان و اعضاء هیأت رزمندگان اسلام شهرکرد با رعایت اصول بهداشتی برگزارشد.

جلسه هماهنگی لیالی با عظمت قدر در مصلابزرگ امام خمینی(ره)شهرکرد با حضور جمعی از مسئولین شهرستان و اعضاء هیأت رزمندگان اسلام شهرکرد با رعایت اصول بهداشتی برگزارشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ در این مراسم مدیر اجرایی هیأت رزمندگان اسلام استان با خیر مقدم گویی به حضار افزود: مانند سنوات گذشته مراسم لیالی قدر در شب های 19-21 و23 ماه مبارک رمضان از ساعت 24 در مصلا بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار می شود.

حمیدرضاتوسلی از مدیر کل و معاونین رسانه ملی برای پوشش زنده مراسم ، مسئولان ادارات و نهادهای انقلابی که در تأمین امنیت، همکاری در اجرای مطلوب برنامه، تأمین اتوبوس برای انتقال شب زنده داران از مصلا  در مسیر های مختلف شهرکرد و نظارت بهداشتی همکاری لازم را داشته و خواهند داشت تجلیل کرد و گفت: با همکاری همه عزیزان امسال هم مراسم مناجات و شب زنده داری در مصلا بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد با رعایت اصول بهداشتی برگزار خواهد شد.

مسئول هیأت رزمندگان اسلام  هم گفت: با توجه به تجربه برگزاری مراسم لیالی قدر، محرم، روز عرفه در سال گذشته با شرایط ویژه، امسال هم مراسم مناجات و شب زنده داری لیالی قدر همزمان با 19 -21 و 23 ماه مبارک رمضان از ساعت 24برگزار خواهد شد.

حاج شکرالله چراغیان ادامه داد: این مراسم هرشب با تلاوت آیات نورانی قرآن مجید،قرائت جوشن کبیر، مداحی، سخنرانی حجج اسلام سید محمد احمدی و شیخ عباس نکونام و توسل به قرآن برگزار و در هرشب یکی ازدعاهای: زیارت عاشورا، توسل و مناجات حضرت علی علیه السلام و مسجد کوفه قرائت می شود.

وی از شرکت کنندگان خواست برای رعایت اصول بهداشتی، ماسک، زیر انداز، مهر جانماز، قرآن و کتاب دعا همراه داشته باشند.

 در این جلسه مسئولان و مدعوین ازجمله: معاون فرمانداری، نمایندگان ادارات مرکز بهداشت، نیروی انتظامی،سپاه ناحیه شهرکرد، شهرداری شهرکرد، مدیریت مصلا ، جوانان عاشورایی، پیروان عترت ،… برای بهتر برگزار شدن این مراسم معنوی پیشنهاد و برنامه کاری خود را ارائه کردند.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس: اکبری

پایگاه اطلاع  رسانی هیأت رزمندگان اسلام

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *