جهاد تبیین وظیفه امروز و تکلیف همه ماست /دیدار با امام جمعه + تصویر

خانه / پیروان عترت / احکام بانوان(پیروان عترت) / جهاد تبیین وظیفه امروز و تکلیف همه ماست /دیدار با امام جمعه + تصویر

در جمع مداحان و شاعران آیینی و انقلابی عنوان شد:

جهاد تبیین وظیفه امروز و تکلیف همه ماست

حجت الاسلام و المسلمین نکونام ، رسالت شاعران مذهبی و انقلابی و مداحان و مسئولان هیئات مذهبی را تمرکز بر جهاد تبیین و مقابله با هجمه های دشمن به ارزشها دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ دیدار مداحان، شاعران آیینی و انقلابی و مسئولان هیئات مذهبی با حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در شب میلاد کریم اهلبیت حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام در این دیدار که با شعرخوانی و همخوانی شاعران انقلابی و مذهبی خواهر و برادر همراه بود، گفت: جهاد تبیین وظیفه امروز و تکلیف همه ماست.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری  افزود: نیاز جامعه را با زبان شعر و پرجاذبه بسرایید و مطرح کنید و حتما سروده های شما یکی از ذخایر شماست، همانگونه که نماز وصدقات جاریه به شرط اخلاص ذخیره هستند.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: کارهای صالح، انقلابی بودن و انقلابی زیستن و انقلابی ماندن و شهدایی زندگی کردن ذخیره است و حتما سرودن شعر پرثمر و با اخلاص وتعهد هم ذخیره است.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام گفت: همه تلاش انسان باید بر این باشد که ذخیره و توشه اندوخته کند وبهترین توشه تقواست؛ زیرا با دست خالی نمی توان خدا را ملاقات کرد و شعر به شرط تعهد می تواند ذخیره و توشه انسان برای قیامت باشد.

وی با اشاره به آیه شریفه(ان الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا)، افزود: انسان مومن باید مومن بماند و تعهد همین است که بر لوازم ایمان تا آخر پایبند بماند.

امام جمعه شهرکرد، شک و تردید بعد از ایمان را از آفات بزرگ برای مومنین و عابدین و زاهدین برشمرد و تصریح کرد: این ایمان و تعهد و باید در  اشعار شما نشان داده شود.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام تإکید کرد: مقاومت برابر هجمه های دشمن ضروری است و باید ابعاد انقلاب و زوایای آن که موردهجمه امروز دشمنان است، در اشعار شما برجسته شود.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری  گفت: شهداء، امام و مجاهدان انقلابی، ولی فقیه، معنویت، عبودیت، عفاف وحجاب و پایبندی به ارزش های دینی مورد هجمه امروز دشمنان است و شاعر متعهد باید روی این موضوعات تمرکز کند و جهاد تبیین ما همین است.

وی تصریح کرد: ترسیم خطر فضای مجازی برای جوانان و نوجوانان از دیگر نکاتی است که شما شاعران و مداحان و مسولان هیئات مذهبی باید به آن بپردازید.

در این روز حجت الاسلام و المسلمین صلح میرزایی پیرامون جهاد تبیین به ایراد سخن پرداخت و تعدادی از شاعران آیینی و انقلابی برادر و خواهر پیرامون موضوعات مختلف دینی، انقلابی، میلاد کریم اهلبیت حضرت امام حسن مجتبی  علیه السلام و موضوع آب به شعرخوانی پرداختند.

اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء و صرف افطار پایان بخش این دیدار صمیمانه در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد بود که برای دهمین سال متوالی در حضور نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری  و امام جمعه شهرکرد برگزار شد.

 این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس: سید رضا حسینی

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *