حاج‌قاسم با روحیه بسیجی دشمن را به ستوه آورد | نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران

خانه / پیشنهاد ویژه / حاج‌قاسم با روحیه بسیجی دشمن را به ستوه آورد | نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: شهید سلیمانی با فرهنگ و روحیه بسیجی توانست از یک جوان ساده روستایی به سرداری تبدیل شود که عالم را تسخیر کند و دشمن را به غضب و ستوه بیاورد.

حاج‌قاسم با روحیه بسیجی دشمن را به ستوه آورد | نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران

هیاتحجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی صبح امروز در حاشیه حضور در گلزار شهدای کرمان در جمع خبرنگاران با گرامیداشت هفته بسیج، حاج‌قاسم را الگوی بسیجیان عالم دانست و اظهار داشت: فرهنگ و روحیه بسیجی بزرگترین ویژگی شهید سلیمانی بود که همه ویژگی‌ها در آن جمع بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران عنوان کرد: شهید سلیمانی با این فرهنگ و روحیه بسیجی توانست از یک جوان ساده روستایی به سرداری تبدیل شود که عالم را تسخیر کند و دشمن را به غضب و ستوه بیاورد و مسلمانان و عالم اسلام را امیدوار و به میدان مبارزه دعوت کند.

حاج‌قاسم با روحیه بسیجی دشمن را به ستوه آورد | نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران

وی ادامه داد: حاج‌قاسم از میان همه عناوینی که برای او گفته می شود اما خود را سرباز ولایت می‌دانست و به آن افتخار می‌کرد و امروز هم کلید نجات و رهایی از همه مشکلات، فرمانبرداری مطلق از ولایت است.

وی با بیان اینکه همانگونه که در وصیتنامه حاج‌قاسم هم آمده، فرمانبرداری مطلق از ولایت در حیات و همه زندگی وی، محور بود، اظهار کرد: اطاعت از ولایت اطاعت از یک شخص نیست بلکه اطاعت از حکم الله است.

حاجی‌صادقی خاطرنشان کرد: حاج‌قاسم نه فقط در زمان حیات خود بلکه با شهادت خود نیز بزرگترین خدمت را به اسلام کرد.

منبع:فارس

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *