حجت الاسلام و المسلمین شیرازی درشهرکرد:جبهه مقاومت انتقام خون سردار سلیمانی را خواهد گرفت

خانه / استان ها / حجت الاسلام و المسلمین شیرازی درشهرکرد:جبهه مقاومت انتقام خون سردار سلیمانی را خواهد گرفت

راهپیمایی باشکوه 22 بهمن همزمان با سراسر کشوردر استان چهارمحال و بختیاری نیز با شکوهتر از سنوالت گذشته برگزار شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه گفت: دل ما ارام می گیرد که انتقام سردار سلیمانی وهمرزمان شهیدش گرفته شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ راهپیمایی باشکوه 22 بهمن همزمان با سراسر کشوردر استان چهارمحال و بختیاری نیز برگزار شد.

مردم ولایتمدار شهرستان شهرکرد نیز از میدان انقلاب تا میدان امامزادگان حلیمه وحکیمه سلام الله علیها با حضور منسجم وشعارهای مختلف ضمن تجدید عهد وپیمان با آرمان های امامین انقلاب، یادو خاطره سردار دلها حاج قاسم سلیمانی را گرامیداشتند.

در این مراسم باشکوه حجت الاسلام والمسلمین علی شیرازی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه ضمن حضور در راهپیمایی 22 بهمن بعنوان سخنران این مراسم به ایرادسخن پراخت وگفت:‌انقلاب اسلامی حماسه ای بود که دردل ملت ایران روشنی ایجاد کرد و مردم ما را به سمت خدا برد ودلهای آنان را به خدا نزدیک کرد و نورالهی را بر قلب و دل ملت ما تاباند.

وی باتقدیر از حضور باشکوه مردم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری  در راهپیمایی 22 بهمن، افزود: سردار سلیمانی نمونه ای از این ملت بود که شیفته خدا بود و او انسانی بود که از دوران جنگ تا امروز یک لحظه را برای خودش حرکت نکرد؛ او دل را به اولیای الهی متصل کرده بود و خون خود را در این راه مستقیم الهی داد تا به دنیا اعلام کند ما پای کشور و انقلاب و ارزش ها ایستاده ایم وتا آخرین قطره خون در برابر دشمنان ملت ایران و اسلام و استکبار جهانی می ایستیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه، خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی مرد عمل بود و آنچه گفت تا پایان ایستاد و خون خود را تقدیم انقلاب اسلامی کرد. سردار سلیمانی در آغاز مسیر گام دوم انقلاب اسلامی خون خود را تقدیم کرد تا امروزبا خون شهدای 13 دی عامل استمرار انقلاب اسلامی شود.

وی، گفت: سردار سلیمانی خون خود را تقدیم انقلابی کرد که بناست دشمنان اسلام را زیر و زبر کند و بناست رِژیم صهیونیستی را نابود کند و پرچم اسلام را بر بلندای قدس به اهتزاز درآورد.

حجت الاسلام والمسلمین شیرازی افزود: سردار سلیمانی به پشتوانه ملت ایران مسیر انقلاب را استمراز بخشید و خون او امروز تداوم بخش این مسیر پربرکت است که امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی آغاز کرد.

این مقام مسئول، تصریح کرد: وصیت شهید سلیمانی این است، که من جانم را فدای ملت می کنم، که امام فرمود جانم فدای این مردم ، مردمی که هزاران بار برای انقلاب، اسلام، ولایت در صحنه حضور پیدا کردند و از سرما نترسیدند، از گرما نهراسیدند و از دشمن ترس به دل راه ندادند.

وی با بیان اینکه پیام حضور مردم در 22 بهمن چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، اعلام وفاداری به مبانی انقلاب  و نظام مقدس جمهوری اسلامی است، گفت: در جمع عزیز مردم شهرکرد اعلام می کنم، بعد از سردار سلیمانی، محکم تر از دیروز در صحنه ایستاده ایم و جبهه مقاومت انتقام خون سردار و همرزمان او را از دشمنانی که این حرکت زبونانه و ضعیف را شکل دادند خواهد گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین شیرازی، تإکید کرد: ما دشمن را در ضعف می بینیم. همین امروز اعلام می کنیم زمانی دل ما آرام می گیرد که انتقام سردار سلیمانی وهمرزمان شهیدش گرفته شود.

وی، محاکمه بین المللی ترامپ بعنوان دستور دهنده برای ترور شهید سلیمانی را خواستار شد و گفت: دشمنان انقلاب بدانند ملت فدایی انقلاب و اسلام وولایت است و با این ملت انقلاب ماندنی است و توطئه های دشمنان شکست خورده است و با این ملت پرچم اسلام بر بلندای قدس به اهتزاز درخواهد آمد.

گفتنی است؛ اجرای سرودهای انقلابی و حماسی با حضور گروه های سرود و هنرمندان انقلابی استان از دیگر برنامه های راهپیمایی باشکوه مردم شهرستان شهرکرد به مناسبت 22 بهمن 98 و بزرگداشت عید چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بود.

نظیر این مراسم در شهرستان و شهرهای مختلف استان چهارمحال و بختیاری  برگزار شد.

این مراسم را از دریچه دوربین باهم نگاه کنیم…

عکاس:  قاسمی

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *