حضرت زهرا سلام الله علیها از نگاه بزرگان | آیت اللّه مجاهد سید فضل اللّه

خانه / ویژه نامه / ویژه نامه های اهل بیت / ویژه نامه ولادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) / حضرت زهرا (س) از نگاه بزرگان / حضرت زهرا سلام الله علیها از نگاه بزرگان | آیت اللّه مجاهد سید فضل اللّه

نمی توان پیامبر خدا را به یاد آورد و از فاطمه زهرا سلام الله علیها یاد نکرد. نمی توان دوره کودکی حسن و حسین و زینب علیهماالسلام را به یاد آورد و فاطمه زهرا سلام الله علیها را به خاطر نیاورد، به همین سبب است که ما می خواهیم، زهرا در قلوب و عقول ما به مثابه پیام و رسالت اندیشه باقی بماند».

پايگاه اطلاع رساني هيأت رزمندگان اسلام

آیت اللّه سیّد محمد حسین فضل اللّه درباره حضرت زهرا سلام الله علیها می نویسند: «زمانی که زهرا را به یاد می آوریم، به یاد آرمان رسالت می افتیم. افرادی در تاریخ وجود دارند که با مرگ به پایان راه می رسند؛ چرا که زندگی شان تنها در هستیِ خودشان خلاصه و محدود شده است؛ ولی افراد دیگری نیز وجود دارند که در فضایی زندگی می کنند که از خلال رسالت امتداد می یابد و فاطمه سلام الله علیها از جمله این گونه انسان هاست. نمی توان پیامبر خدا را به یاد آورد و از فاطمه زهرا سلام الله علیها یاد نکرد. نمی توان دوره کودکی حسن و حسین و زینب علیهماالسلام را به یاد آورد و فاطمه زهرا سلام الله علیها را به خاطر نیاورد، به همین سبب است که ما می خواهیم، زهرا در قلوب و عقول ما به مثابه پیام و رسالت اندیشه باقی بماند».

پايگاه اطلاع رساني هيأت رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *