حضرت معصومه سلام الله علیها از منظر آیت الله فاضل لنکرانی و آیت الله بروجردی

حضرت معصومه سلام الله علیها از منظر آیت الله فاضل لنکرانی و آیت الله بروجردی

خانه / قرآن و عترت / عترت / ستارگان هدایت / حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها ) / حضرت معصومه سلام الله علیها از منظر آیت الله فاضل لنکرانی و آیت الله بروجردی

کرامات ایشان خیلی بالاتر از این حرف‌هاست. ایشان کرامات معنوی و علمی نیز دارند، که اهیمت این ها بیشتر است.

حضرت معصومه سلام الله علیها از منظر آیت الله فاضل لنکرانی و آیت الله بروجردی

آیت اللّه فاضل لنکرانی

در خصوص ارتباط خود با حضرت معصومه چنین می گوید: روزی به حرم مشرف شدم و بعد از زیارت عرض کردم عمه جان ـ ایشان از طرف مادر عمه و محرم من هستند ـ من امروز هیچ حاجتی مثل پول و منزل و غیره ندارم، فقط عنایتی کرده مرا در فهم آیه تطهیر یاری نمائید، تا بتوانم آن را درست فهمیده و بنویسم و حل مشکل نمایم. ایشان در ادامه بیان کرده اند که بعد از این ماجرا شروع کردم به نوشتن آیه تطهیر و به برکت حضرت مسائلی و مطالبی برایم روشن شد که اگر پنجاه سال دیگر درس می خواندم آن مطالب برایم روشن نمی شد.ایشان در جای دیگر می فرمایند: کرامات ایشان خیلی بالاتر از این حرف‌هاست. ایشان کرامات معنوی و علمی نیز دارند، که اهیمت این ها بیشتر است.

آیت الله بروجردی

در رابطه با اقامت آیت اللّه بروجردی در قم باز می توان به توجه حضرت معصومه اشاره کرد بدین ترتیب که ایشان در اواخر سال ۱۳۶۳ هـ.ق مبتلا به بیماری می شوند و مقرر می گردد در تهران جراحی کنند و هنگامی که به قصد معالجه از بروجرد خارج می شوند، وضع مزاجشان رضایت بخش نبوده و تقریباً در بیهوشی به سر می بردند تا اینکه یک مرتبه در دل شب چشم گشوده چراغهای قم را مشاهده می کنند، از همراهان می پرسند؟ اینجا کجاست، عرض می کنند قم است جذبه روحانی و کششی معنوی ایشان را به خود مشغول می کند و تصمیم می گیرند پس از بهبودی بقیّه عمر را در این آستان مقدّس بگذرانند و بالأخره ایشان به برکت حضرت فاطمه معصومه شفا می یابد و بعد از آنکه سلامتی خویش را باز می یابد به قم آمده و آن تحوّل عظیم علمی و فرهنگی را در حوزه بوجود می آورد.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *