خنثی سازی توطئه دشمنان با مشارکت حداکثری در انتخابات /تجلیل از نوگلان حسینی+تصویر

خانه / پیروان عترت / احکام بانوان(پیروان عترت) / خنثی سازی توطئه دشمنان با مشارکت حداکثری در انتخابات /تجلیل از نوگلان حسینی+تصویر

سردارعلی محمد اکبری گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را خنثی کننده توطئه های دشمنان انقلاب برشمرد.

سردارعلی محمد اکبری گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را خنثی کننده توطئه های دشمنان انقلاب برشمرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ آئین تجلیل از برگزیدگان جشنواره نوگلان حسینی”و نشست صمیمی نخبگان مداح استان (ارکان هیئات تراز انقلاب استان) با حضور فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام و مدیر کل تبلیغات اسلامی استان ،مداحان وشاعران آیینی و مسئولان هیئات مذهبی بسیج و رزمندگان اسلام ، در مجتمع لاله شهرکرد برگزار شد.

سردار علی محمد اکبری در این نشست با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفندماه، گفت: دشمنان انقلاب همواره تلاش می کنند نقش مردم در روند انقلاب خصوصاً انتخابات را کم رنگ کنند.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را خنثی کننده توطئه های دشمنان انقلاب برشمرد و با تأکید بر روشنگری پیرامون حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی، افزود: سیاه نمایی و برجسته سازی نقاط ضعف  و ناامید سازی مردم از توطئه های دشمنان انقلاب است.

سردار اکبری با یادآوری سیره زندگی و مدیریت شهید حاج قاسم سلیمانی، خاطرنشان کرد: سیدالشهدای جبهه مقاومت همواره حدودالهی و احتیاطات شرعی را رعایت می کرد و معنویت این شهید بود که مکتب سلیمانی را پدیدآورد.

وی، خطاب به مداحان و ذاکران حاضر در این نشست، گفت: مداحی و روایتگری یک فعالیت هنرمندانه است، شما واقعیت های تاریخی را با زبان شعر و مدیحه به صورت صحیح و هنرمندانه بیان کنید.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام تصریح کرد: این روایتگری هنرمندانه توسط مداح و شاعر آئینی و انقلابی، اگر به جای خود،  به صورت صحیح انجام شود  تأثیرات بسیار زیادی در جامعه خواهد داشت.

سردار اکبری، هم افزایی بین مداحان بسیجی را مورد تأکید قرار داد و افزود: خوراک فکری واحد، انسجام بین هیئت های مذهبی، وحدت بین هیئات مانع از رخنه دشمنان در بین آنان می شود.

وی، گفت: مداحان و ذاکران اهلبیت عصمت وطهارت علیهم السلام و شاعران آئینی یک قشر بسیار تأثیرگذار در جامعه هستند و امیدواریم با برگزاری نشست های بیشتر هم افزایی و انسجام بهتری را شاهد باشیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست به تبیین نقش مداحان و ذاکران اهلبیت عصمت وطهارت علیهم السلام و شاعران آئینی و هیئات مذهبی در راستای تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب و بررسی آسیب های قشر پرداخت.

حجت‌الاسلام دکتر مهدی طاهری،برپایی مجالس سوگواری با حضور مداحان و ستایشگران همچنین برگزاری مجالس سخنرانی با حضور مبلغین توانمند را در بصیرت افزایی بسیار مهم عنوان کرد.

در آغاز این مراسم رییس کانون مداحان و شاعران آیینی و نائب رییس گروه اندیشه ورز سازمان بسج مداحان استان باتبریک فرخنده میلادبا سعادت سبب خلقت، کوثر زلال قرآن،صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و  ولادت فرزند گرامیش موسس انقلاب اسلامی امام خمینی (ره)و گرامیداشت یاد وخاطره سیدالشهداء مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همراهان شهیدش و شهدای سقوط هواپیما، به حضار خیر مقدم گفت.

حمیدرضاتوسلی با تجلیل از تشریف فرمایی مسئولان و برادران وخواهران شرکت کننده در این نشست گفت: بیش از یکهزار و صدنفر از برادران و خواهران مداح در سامانه طوبی ثبت نام کردند که پس از سطح بندی کارت مداحی برای آنان صادر به تقدیم ذاکرین شده است.

وی به هماهنگی موثر مجموعه های ستایشگری و هیئات مذهبی استان اشاره کرد و ادامه داد:با هماهنگی و همکاری بسیار خوبی که در استان وجود دارد برنامه ها به نحو مطلوب، با مشارکت بالا انجام می شود و افزون بر700نفر از مداحان ، شاعران و مدیران هیئات مذهبی عضو بسیج مداحان هستند و در این زمینه فعالیت دارند.

توسلی به لزوم بهره مندی بیشتر ازظرفیت های موجود درحوزه ستایشگری وهیئات مذهبی اشاره کرد و افزود:جلسات هماهنگی باحضور فعال مسئولان جبهه فرهنگی ،بسیج مداحان، شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان و شاعران آیینی و مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان برای افزایش هماهنگی ها و اجرای برنامه های مشترک در حال برگزاری می باشد.

باگفتنی است؛ شعرخوانی، مدیحه سرایی، مداحی،اجرای نفر برگزیده جشنواره نوگلان حسینی و تبیین نقش مداحان در گام دوم انقلاب و  تجلیل از برگزیدگان جشنواره نوگلان حسینی از دیگر برنامه های این نشست صمیمی بود، که  در مجتمع رفاهی لاله شهرکرد برگزار شد.

این مراسم را از دریچه دوربین باهم نگاه کنیم…

عکاس:  قاسمی

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *