درخواست رسولی از هیأتی‌ها برای کمک به خوزستان

خانه / پیشنهاد ویژه / درخواست رسولی از هیأتی‌ها برای کمک به خوزستان

مهدی رسولی مداح اهل بیت که به همراه جمعی دیگر از مداحان به استان خوزستان سفر کرد، با انتشار پیام ویدئویی از مداحان و هیأتی‌ها خواست تا در حد توان کمک‌رسانی کنند و برای کار بیشتر از مسئولان مطالبه کنند

درخواست رسولی از هیأتی‌ها برای کمک به خوزستان

هیاتمهدی رسولی مداح اهل بیت علیهم السلام که به همراه جمعی دیگر از مداحان به استان خوزستان سفر کرد، با انتشار پیام ویدئویی از مداحان و هیأتی‌ها خواست تا در حد توان کمک‌رسانی کنند و برای کار بیشتر از مسئولان مطالبه کنند.

او در این پیام گفت: «منطقه خوزستان یکی از خارق‌العاده‌ترین استان‌های کشور است که همه به جهات مختلف مدیون آن هستیم. مشکلات خوزستان یکی دو روز نیست بلکه ریشه‌ای است. این استان بسیار ثروتمند و داراست اما آنچه دیده می‌شود و واقعیت دارد  این است که در کنار تمام تلاش‌های صورت گرفته، حق آن‌ها ادا نشده است.

باید حق این استان ادا شود. امیدواریم با مسئولین عزیز این اتفاق رخ دهد. البته کار یکی دو روز نیست و باید سال‌ها تلاش شود تا این اتفاق رخ دهد.

ما نه دولتیم و نه در حد آن‌ها می‌توانیم کار انجام دهیم اما به خوزستان آمدیم تا در حد خودمان کاری انجام دهیم. اعتقاد ما این است که اگر کاری کنیم خداوند هم برکت می‌دهد. مناطق بسیاری را بازدید کردیم اما تقبل کردیم تا در روستای مهرزی شهر خرمشهر کار کنیم که با مبالغ کم می‌توان مشکلات را برطرف کرد.

از تمام هیأت‌ها و مداحان دعوت می‌کنم تا در حد تعویض لوله‌کشی و اصلاح مسیر آب‌رسانی اقدام کنیم تا علاوه بر این روستا، بسیاری از روستاهای پایین دست هم بهره‌مند از آب شوند. این در حد وظیفه ماست و باید مسئولین هم وارد عمل شوند زیار کارهای بزرگتر و جدی‌تر برعهده آن‌هاست که برای این کار مطالبه خواهیم کرد.

فیلم اظهارات رسولی در این خصوص را اینجا ببینید:

منبع: فارس

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *