ولایتمداری از ویژگی های بارز کوثر قرآن بود + تصویر

خانه / پیروان عترت / اخبار پیروان عترت / ولایتمداری از ویژگی های بارز کوثر قرآن بود + تصویر

مراسم عزاداری فاطمیه اول،شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها و گرامیداشت یاد و خاطره سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همزمان شهیدش در حسینیه شهریار فلارد لردگان برگزار شد.

ولایتمداری از ویژگی های بارز کوثر قرآن بود + تصویر

مراسم عزاداری فاطمیه اول،شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها و گرامیداشت یاد و خاطره سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همزمان شهیدش در حسینیه شهریار فلارد لردگان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛حجت الاسلام‌ امین خالدی با تسلیت شهادت جانسوز حضرت زهرا (سلام الله علیها) و شهادت سردار دلها شهید قاسم سلیمانی ، ابومهدی مهندس و دیگرشهدای همرزم سردارسلیمانی گفت: ویژگی های حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها باعث شد که امیر ولایت فرمودند”دختر رسول خدا الگو و اسوه من است”.

وی نخستین ویژگی صدیقه طاهره سلام الله علیها جلب رضای خداوند سجان دانست و ادامه داد: حضرت فاطمه زهراسلام الله علیهادر همه امور توجه ویژه به رضای خدا و اخلاص برای خدا داشت و برای رضای خدا تلاش کردند.

حجت الاسلام‌ خالدی به ولایتمداری بانوی نمونه جهان اسلام اشاره و اظهار کرد: ولایتمداری از ویژگی های بارز کوثر زلال قرآن بود و از عواملی که حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها را در جهان ماندگاری کرد، دفاع از ولایت بود.

کارشناس مسایل مذهبی ادامه داد: صدیقه طاهره سلام الله علیها با تمام وجود در طول حیات کوتاه اما سراسر نورش،برای دفاع از امیرالمومنین حضرت علی علیه السلام تلاش کردند،خطبه ها خواندند،گریه های فراوان در دفاع از امیرالمومنین داشتند که این گریه ها ماهیت استکبار و ظالمان آن زمان را مشخص کرد.

 حجت الاسلام‌ خالدی وصیت دخت نبی گرامی اسلام اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه حق ولایت ادا نشد و در حق حضرتش ظلم شد ، آن حضرت سفارش کردند تشییع، تدفین و خاکسپاریش شبانه و مرقد نورانیش از دیدگان مخفی باشد تاماهیت ظالمان آن زمان را به مردم دنیا نشان دهند.

وی به متحول شدن جهان با شهادت سید الشهدا جبهه مقاومت اشاره کرد و افزود: اخلاص ، بصیرت و عمل به موقع و ولایتمداری موجب ماندگاری سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شد.

حجت الاسلام‌ خالدی ادامه داد:عبادت و بندگی،اخلاص در کارها،دفاع از حریم ولایت و ذوب در ولایت شدن موجب شد تا قلوب مردم برای سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی بتپد و رستاخیز عجیبی درتشییع جنازه اش بوجود آید.

اقامه نماز مغرب وعشاء،تلاوت کلام نورانی وحی ،سخنرانی،ذکرمصیبت،مداحی و ضیافت شام از برنامه‌های های شب شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها)بود.

این مراسم را از دریچه دوربین باهم نگاه کنیم…

عکاس: حاج نبی الله بابااحمدی

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *