دستیابی به زندگی بهتر با خواندن کتاب

خانه / پیشنهاد ویژه / دستیابی به زندگی بهتر با خواندن کتاب

امام جمعه جاسک گفت: کتاب غذای روح است و باعث سلامت روانی انسان خواهد شد.

دستیابی به زندگی بهتر با خواندن کتاب

هیاتحجت الاسلام عباس ذاکری، در نشستی که به مناسبت سالروز وفات حضرت معصومه سلام الله علیها  و گرامی داشت هفته کتاب و کتابخوانی، به صورت حضوری در مدرسه علمیه خواهران بندرجاسک برگزار شد، بیان کرد: مطالعه راه آگاهی بخشی و عامل پیشرفت انسان است و فرصت دیدار با صلاحان را فراهم خواهد کرد و یک راهنما برای زندگی بهتر انسان‌ها است.

وی اظهار کرد: بزرگان و علمای دینی ساعت‌های زیادی را به مطالعه اختصاص می‌دادند همه باید از تجربه گذشتگان استفاده کنند برای زندگی بهتر و این کار میسر نخواهد شد جز با مطالعه.

ذاکری در ادامه به روش‌های مطالعه اشاره کرد و خاطر نشان کرد: برای مطالعه نباید از اول شروع به خواندن کتاب های سخت کرد، بلکه باید از کتاب های ساده و سبک مثل زندگی نامه ائمه اطهار علیهم السلام و شهدا استفاده شود.

امام جمعه جاسک به یکی دیگر از روشهای مطالعه اشاره کرد و افزود: انتخاب کتاب مفید و کاربردی در زندگی هر فرد باعث پیشرفت و زندگی بهتر هر انسانی خواهد شد.

دستیابی به زندگی بهتر با خواندن کتاب

وی ادامه داد: باید برنامه ریزی و مدیریت زمان داشت و شیوه های مطالعه را یاد گرفت.

امام جمعه جاسک در پایان گفت: اگر حوصله مطالعه را نداشتید حداقل درباره یک کتاب با هم مباحثه داشته باشید، و از مطالب فیش برداری داشته باشید، مطالعه کردن بینش انسان را در مورد زندگی تغییر خواهد داد.

منبع: خبرگزاری حوزه

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *