دعای ندبه و نماز عید سعید فطر در بام ایران + تصویر

خانه / پیروان عترت / احکام بانوان(پیروان عترت) / دعای ندبه و نماز عید سعید فطر در بام ایران + تصویر

همزمان با حلول ماه شوال، عید سعید فطر، عیداولیای خدا نماز عید سعید فطر با رعایت پروتکل های بهداشتی در استان چهارمحال وبختیاری برگزارشد.

همزمان با حلول ماه شوال، عید سعید فطر، عیداولیای خدا نماز عید سعید فطر با رعایت پروتکل های بهداشتی در استان چهارمحال وبختیاری برگزارشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ اَللّهُمَّ اَهْلَ الْکِبرِیآءِ وَ الْعَظَمَةِ، وَ اَهْلَ الْجُودِ وَ الْجَبَرُوتِ همزمان با حلول ماه شوال، عید سعید فطر، عیداولیای خدا، مراسم پر فیض دعای ندبه و نماز عید سعید فطر در مرکز استان با رعایت اصول بهداشتی در بلوار و خیابانهای اطراف مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد به امامت حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه شهرکرد برگزار شد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در خطبه‌های نماز عید فطر گفت: تلاش کنیم دستاوردهای معنوی ماه مبارک رمضان را تا ماه مبارک رمضان سال آینده حفظ کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام به وجب پرداخت زکات فطریه اشاره کرد و افزود: پرداخت زکات فطریه بر تمامی مؤمنان روزه‌دار و غیر روزه‌دار واجب است و این زکات باید به دست نیازمند واقعی برسد.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: در صورت عدم شناسایی افراد واجد شرایط ، باید زکات فطریه را به نهادها و دستگاه‌های قابل اطمینان پراخت شود تا آن‌ها به دست نیازمند واقعی برسانند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام به لزوم حمایت جهان اسلام از مردم مظلوم فلسطین اشاره کرد و گفت: مردم فلسطین برای دفاع از آرمان‌های انقلاب و اسلام در خط مقدم آزادسازی قدس شریف قرار دارند و در این برهه ، این مردم مظلوم نیازمند حمایت مسلمانان سراسر جهان هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان به افول استکبار و رژیم جعلی اسراییل اشاره کرد و افزود: استکبار چیزی از عمرش باقی نمانده است و به ‌زودی شاهد نابودیش خواهیم بود.

 قبل از اقامه نماز با صلابت عید فطر دعای پرفیض ندبه قرائت شد.

این برنامه را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

پایگاه اطلاع  رسانی هیأت رزمندگان اسلام

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *