دل امام زمان را چطور شاد کنیم؟

خانه / پیشنهاد ویژه / دل امام زمان را چطور شاد کنیم؟

یک کارشناس مذهبی با بیان اینکه دل امام زمان را چطور شاد کنیم، گفت: در روایت است که پنجشنبه ها نامه اعمال ما به امام زمان عرضه می‌شود و حضرت برای گناهان ما طلب آمرزش و برای ثواب‌هایمان طلب پذیرش می‌کنند، مگر برای آنها که با هم قهر هستند!

دل امام زمان را چطور شاد کنیم؟

هیاتحجت الاسلام والمسلمین «حبیب الله فرحزاد» در پاسخ به این سوال که «دل امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف را چطور شاد کنیم؟»، اظهار کرد: نخست عملی داشته باشیم که لبخند رضایت را روی لبان حضرت حجت عجل الله تعالی فرجه الشریف می نشاند؛ در روایات است کسی که نمی تواند به ما صله بدهد آن صله را به محبان و شیعیان ما دهد همه ثواب هایی که به صله برای ما تعلق می گیرد، به او می رسد.

کارشناس مذهبی تصریح کرد: مرحوم دولابی می فرمود: برخی موارد انفاق ها و صدقات را می توان قسم خورد که به دست امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف می رسد. یعنی آن انفاق و صدقه بسیار بجا بوده است.

دل امام زمان را چطور شاد کنیم؟

وی در ادامه تاکید کرد: یکی دیگر از کارهایی که دل امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف را شاد می کند، صله رحم است، خوب است در نوروز با آنها که قهر هستیم آشتی کنیم.

این استاد حوزه علمیه بیان کرد: در روایت است که پنجشنبه ها نامه اعمال ما به امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف عرضه می شود و حضرت علیه السلام برای گناهان ما طلب آمرزش و برای ثواب هایمان طلب پذیرش می کنند، مگر برای آنها که با هم قهر هستند!

وی در پایان خاطرنشان کرد: کمک های فکری، مالی آشتی و صلح بین دیگران برقرار کردن و … همه از مصادیق کارهایی است که دل امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف را شاد می کند.
منبع: شبستان

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *