دیدار با مدیرکل و معاونین صدا و سیما بام ایران + تصویر

خانه / استان ها / دیدار با مدیرکل و معاونین صدا و سیما بام ایران + تصویر

مسئولین سپاه و هیأت رزمندگان اسلام استان با مدیرکل و معاونین صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، دیدار کردند.

مسئولین سپاه و هیأت رزمندگان اسلام استان با مدیرکل و معاونین صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، دیدار کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ آیین تجلیل از مدیران و خبرنگاران صدا و سیمای استان با حضور سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام و حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان ، مدیر هیأت رزمندگان اسلام استان به همراه جمعی از مسئولین سپاه در شهرکرد برگزار شد.

سردار اکبری در این دیدار با تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگاران شهید، خبرنگاری را  یکی از مشاغل پرخطر و پرحادثه و سخت برشمرد و گفت: خبرنگار در همه زمینه ها و در همه شرایط و همه مکانها بایستی حضور پیدا کند و از خصلت های خوب خبرنگاران عزیز ما رفتار و اخلاق حسنه است که معمولا در بین عزیزان ما و مجموعه خبرنگاران صدا و سیما وجود دارد.

وی، تسلط به بحث خبر و تلاش در عرصه های مختلف، بردباری و شجاعت را از دیگر ویژگی های اصحاب رسانه بویژه خبرنگاران صدا و سیما برشمرد و افزود: انتقال اطلاعات و اخبار صحیح به مخاطبین در سراسر دنیا، کشور و استان از رسالت های خبرنگاران است .

ارشد نظامی استان چهارمحال و بختیاری در پایان بار دیگر از همدلی و همراهی مجموعه صدا و سیما با سپاه و بسیج استان چهارمحال و بختیاری تقدیر و تشکر کرد .

حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر هم در این دیدار با تبریک روز خبرنگار گفت: درود می فرستیم به روح پرفتوح شهید صارمی عزیز، خبرنگاری که مظلومانه به شهادت رسید و یاد و خاطره همه خبرنگاران شهید  و ایثارگری که جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند گرامی داشته و از مقام خبرنگار هم تجلیل می کنیم که یک مقام بسیار مهم است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با اشاره به تاریخچه خبرنگاری از صدر اسلام و توجه ویژه پیامبر اسلام و ائمه اطهار به بحث خبرنگاری، گفت: حفظ اسرار نظام اسلامی و تلاش در آگاهی بخشی به مردم با صداقت مهم ترین رسالت خبرنگاران است.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، با تأکید بر ضرورت انجام کارهای معنوی در کشور، تصریح کرد: خبرنگاران هم باید در راستای انجام کارهای معنوی در کشور ایفای نقش کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، ایمان و شجاعت را از دیگر ویژگی های خبرنگاران متعهد برشمرد وگفت: خبرنگاران ما رزمندگان میدان جنگ نرم هستند و در خاکریز اول برای دفاع از آرمان های اسلام قرار دارند.

این مقام مسئول با اشاره به نقش خبرنگاران در دوران دفاع مقدس، به تشریح اهمیت نقش ایمان و معنویت در انجام رسالت خبرنگاری، گفت: مقام خبرنگار را در هرجایی باید گرامی بداریم .

 مدیر اجرایی هیأت رزمندگان اسلام استان هم با تبریک روز خبرنگار و تقدیر و تجلیل از همکاری صمیمانه مسئولین صداوسیما با این هیأت ، فرارسیدن ایام سوگواری خامس آل عبا و ماه محرم را تسلیت گفت.

حمیدرضاتوسلی افزود: از آغاز سال تاکنون چندین برنامه بصورت زنده ازجمله: مراسم لیالی با عظمت قدر، دعای ندبه پخش سراسری و دعای عرفه از شبکه استانی، شبکه اول سیما وسایر شبکه های سراسری پخش گردیده است.

وی ادامه داد: به مناسبت ماه محرم سالجاری با توافق انجام شده امسال هم 12برنامه از مراسم سوگواری هیئات در سطح استان توسط صداوسیما ضبط و پخش خواهد شد و نیز 12 هیأت هم با حضور در برنامه زنده شهرعشق به مداحی و سوگواری خواهند پرداخت.

توسلی،ضبط و پخش برنامه احلی من العسل با همکاری آموزش و پرورش در سطح استان و در شهرکرد و نیز پخش زنده اجتماع روزهای تاسوعاو عاشورای حسینی در فضای باز مصلای بزرگ امام خمینی (ره) با رعایت اصول بهداشتی را از دیگر برنامه های اجرای در دهه اول محرم عنوان کرد.

مدیر کل صدا و سیمای استان چهارمحال و بختیاری در این دیدار با تشکر از حضور فرمانده و مسئولین سپاه استان به مناسبت روز خبرنگار، گفت: از همراهی و همکاری و حمایت و پشتیبانی های بسیار خوب سپاه و بسیج و هیأت رزمندگان اسلام صمیمانه سپاسگزارم.

دکتر یوسف افشاری نیا افزود: بخش مهمی از موفقیت رسانه ملی در انجام مأموریت های محوله مرهون حضور عزیزان بسیج و سپاه در شرایط مختلف بویژه با توجه به وضعیت کرونایی، و پیشگامی آنها در عرصه های مختلف و مناسبت های گوناگون است.

وی، تصریح کرد: سپاه و بسیج از برکات انقلاب و یادگاران امام راحل(ره) است و هم افزایی و تفاهم ها در پیشبرد اهداف نظام و تحقق منویات مقام معظم رهبری و انجام مأموریت ها بسیار مؤثر است.

این مقام مسئول از همراهی و همدلی بین سپاه و بسیج بویژه فرماندهی، نمایندگی و روابط عمومی، بسیج رسانه، بسیج اقشار، بسیج هنرمندان، بسیج عشایری و … با مجموعه صدا و سیما تشکر کرد.

 دکتر افشاری نیا از همکاری هیأت رزمندگان اسلام استان با معاونت های صداوسیما تقدیر کرد و گفت: بسیاری از برنامه های مناسبتی و مذهبی با همکاری هیأت رزمندگان اسلام استان انجام می شود که به لطف خدا تا کنون به شکل بسیار عالی برگزار شده است.

در این روز با اهدای لوح سپاس از تلاش های ارزنده خبرنگاران و مدیران صدا و سیمای استان چهارمحال و بختیاری تجلیل و فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام به همراه  به همراه مسئول نمایندگی ولی فقیه در  سپاه استان و هیئت همراه از معاونت اطلاعات و اخبار صدا و سیما بازدید کردند.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس: هادی یزدانی

پایگاه اطلاع  رسانی هیأت رزمندگان اسلام

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *