رضایت ولی فقیه تنها خواسته خانواده شهداست

خانه / استان ها / رضایت ولی فقیه تنها خواسته خانواده شهداست

%d8%b4%d8%b1%db%8c%d9%81-%d8%b1%d9%85%d8%b6%d8%a7%d9%863

سردار رمضان شریف در یادواره شهدای مدافع حرم چهارمحال و بختیاری گفت:‌آنچه قلب و فکر خانواده شهدا را شاد می کند، لبخند رضایت ولی فقیه است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول روابط عمومی کل سپاه در آئین یادواره و یکمین سالگرد شهادت سردار شهید عزت الله سلیمانی که طی مأموریت مستشاری در کشور سوریه به دست گروه های تکفیر به شهادت رسیده، در مسجد جامع روستای مرغملک به ایراد سخن پرداخت.

سردار رمضان شریف، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون اهمیت بزرگداشت یاد و خاطره شهدا، که می فرمایند، زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، گفت: انتظار شهدا از ما ادامه ی راهشان است.

مسئول روابط عمومی کل سپاه، با اشاره به اتفاقات 37سال گذشته بعنوان نقاط عطف از جمله حمله صدام به کشور ایران بر اساس برآورد دشمنان، تصریح کرد: در مبنای برآوردی که همه دشمنان ما داشتند، صدام بهترین موقعیت را برای حمله به کشور ما داشت و فقط یک چیزی را محاسبه نکرده بودند، که او نتوانسته بود رابطه بین امام و مردم را و این پتانسیل بزرگ را درک کند.

سردار شریف، افزود: انتهای جنگ را خداوند به خاطر اخلاص نیروهای ما به نفع ما تمام کرد و دشمن مجبور شد در مقابل این توطئه بزرگ کوتاه بیاید.

وی، با اشاره به حوادث سالهای اخیر و انتقاد از نقش آل سعود در ایجاد بحران سوریه و حمایت از گروه های تکفیری سلفی داعش،خاطرنشان کرد: اگر اینها بحران سوریه را بعد از پیروزی حزب الله در جنگ 33 روزه و 22روزه و 9روزه در جغرافیای جهان اسلام درست نکرده بودند، الان اسرائیلی وجود نداشت.

مسئول روابط عمومی کل سپاه، تأکید کرد: الان با کمال تأسف باید به این موضوع اشاره کرد که زمان آسایش اسرائیل است و دریای خون در جغرافیای جهان اسلام به راه افتاده است.

سردار شریف، گفت: بدترین خیانتی که آل سعود می توانست به اسلام و مسلمین و قرآن و پیامبر بکند، به نظر من همین است. آنها تمام نگاه هایی که معطوف به دشمن مشترک مسلمانهاست را به جهان اسلام برگرداندند.

این مقام مسئول، افزود: نکته اساسی در این مشغول سازی و دعوا در جغرافیای جهان اسلام برای هدف گرفتن مبدأ الهام بخش و موتور محرکه جبهه نجات بخش مقاومت یعنی جمهوری اسلامی بود؛ اما به برکت فرهنگ اهلبیت، درایت مقام معظم رهبری، ایثار و از خودگذشتگی، بعد از 5سال همه اذعان دارند که نه تنها دشمنان توفیقی نداشتند، بلکه عروسی و شادی اسرائیلی ها موقت و زودگذر است.

مسئول روابط عمومی کل سپاه، گفت: آثار و برکاتی که حضور سردار سلیمانی ها در سرزمین شامات دارد، حتماً ریشه اسرائیل را خواهد کند، شک نکنید.

سردار شریف، ایثار و از خودگذشتگی و حضور رزمندگان در جبهه مقاومت را منبع الهام بخش و عامل تشکیل بسیج وطنی در سوریه دانست، که قطعا در آینده نه چندان دور خاری در چشم اسرائیل خواهد بود.

وی، در ادامه اهمیت استقامت در برابر گروه های تکفیری داعش را تبیین کرد و با اشاره به جنایات آل سعود در منطقه و کشتار مردم بیگناه و مظلوم یمن، گفت: امروز رژیم روسیاه آل سعود دیگر نمی تواند بگوید من طرفدار جهان اسلام و جهان عرب هستم؛ زیرا حمله ی وحشیانه اینها به یمن را همه می بینند و ان شاءالله به برکت این استقامت ها شاهد رسوایی چهره دشمنان خواهیم بود.

این مقام مسئول، در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: شاه بیت همه پیشرفت های ما در سه جمله کلیدی نهفته است؛ داشتن فرهنگ غنی اهلبیت، داشتن رهبری شجاع و فقیهی عادل و داشتن مردمی مؤمن،‌که سرمایه این کشور هستند.

سردار رمضان شریف، راهبرد جنگی در نظام اسلامی را حفظ کرامت انسانی و تلفات کمتر مردم دانست و تأکید کرد: خیر و برکت جنگ ، بخاطر رفتاری بود که داشتیم. ما اهل همه کاری نیستیم و خداوند به جهاد ما برکت داد.

وی، با اشاره به هراس نیروهای آمریکایی از رزمندگان ایرانی، گفت: وقتی تکاوران آمریکایی در برابر رزمندگان ما زانو می زنند، اینها سرمایه مقدس است.

معاون روابط عمومی کل سپاه،‌در پایان اظهار کرد: خانواده معظم شهدا چیزی نمی خواهند، آن چیزی که قلب و فکر خانواده شهدا را شاد می کند، لبخند رضایت ولی فقیه است.

گفتنی است: سردار رمضان شریف در سفر به استان چهارمحال و بختیاری در جمع عاشورائیان استکبار ستیز شهرکرد بعد از راهپیمایی باشکوه 13 آبان به ایراد سخن پرداخت و سپس با حضور در منزل خانواده سردار شهید عزت الله سلیمانی از شهدای مدافع حرم استان چهارمحال و بختیاری به مقام والای اسوه های ایثار و حماسه ادای احترام کرد.

سخنرانی در اولین سالگرد و یادواره سردار شهید عزت الله سلیمانی از دیگر برنامه های سفر مسئول روابط عمومی کل سپاه به بام ایران در 13 آبان 95 بود.

 انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *