رونمایی از تقریظ امام خامنه‌ای بر کتاب «تنها گریه کن»

خانه / پیشنهاد ویژه / رونمایی از تقریظ امام خامنه‌ای بر کتاب «تنها گریه کن»

«یازدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت» همراه با انتشار تقریظ امام خامنه ای بر کتاب «تنها گریه کن» توسط مؤسسه‌ پژوهشی، فرهنگی انقلاب اسلامی برگزار شد.

رونمایی از تقریظ امام خامنه‌ای بر کتاب «تنها گریه کن»

هیاتبه مناسبت هفته‌ کتاب و کتابخوانی، «یازدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت» همراه با انتشار تقریظ امام خامنه ای بر کتاب «تنها گریه کن» توسط مؤسسه‌ پژوهشی، فرهنگی انقلاب اسلامی در تالار وحدت با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، یاسر احمدوند معاون فرهنگی وزیر ارشاد، علیرضا مختارپور دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور، برگزار شد.

بر اساس این گزارش، این مراسم امروز یکشنبه، ۳۰ آبان‌ماه ساعت ۹ صبح، با حضور جمعی از خانواده‌های معظم شهدا، پیشکسوتان جهاد و مقاومت و فعالان حوزه‌ ادبیات و هنر دفاع مقدس، با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد.

رونمایی از تقریظ امام خامنه‌ای بر کتاب «تنها گریه کن»

همزمان با این مراسم، آیین ملی تجلیل از مادران شهدا و تقدیر از نویسندگان کتاب‌های مرتبط با دفاع مقدس در تمامی مراکز استان‌ها برگزار شد.‌

بسم الله الرّحمن الرّحیم

ـ با شوق و عطش، این کتاب شگفتی‌ساز را خواندم و چشم و دل را شستشو دادم. همه چیز در این کتاب، عالی است؛ روایت، عالی؛ راوی، عالی؛ نگارش، عالی؛ سلیقه‌ی تدوین و گردآوری، عالی، و شهید و نگاه مرحمت سالار شهیدان به او و مادرش در نهایت علوّ و رفعت .. هیچ سرمایه‌ی معنوی برای کشور و ملّت و انقلاب برتر از اینها نیست. سرمایه‌ی باارزش دیگر، قدرت نگارش لطیف و گویایی است که این ماجرای عاشقانه‌ی مادرانه به آن نیاز داشت.
۱۰ اسفند ۱۳۹۹
از نویسنده جدّاً باید تشکّر شود.

منبع: وارث

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *