رونمایی از شش عنوان کتاب نقش روحانیت در دفاع مقدس

خانه / پیشنهاد ویژه / رونمایی از شش عنوان کتاب نقش روحانیت در دفاع مقدس

مسئول نشر آثار مشارکت روحانیت در دفاع مقدس و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از ۶ عنوان کتاب با موضوع نقش روحانیت در دفاع مقدس خبر داد.

رونمایی از شش عنوان کتاب نقش روحانیت در دفاع مقدس

هیاتحجت‌الاسلام جهانبخشی، مسئول نشر آثار مشارکت روحانیت در دفاع مقدس و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: همزمان با یادواره شهدای روحانی استان به میزبانی شهرستان گچساران، از ۶ عنوان کتاب با موضوع نقش روحانیت در دفاع مقدس رونمایی شد.

وی ادامه داد: در این یادواره که در سالن همایش‌های سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود، از کتاب‌های «ندای نور»، «چهل ستاره»، «شکوه ایثار»، «بیست قصه از بیست قهرمان»، «مبشران نور» و «راه سبز» با حضور مسئولان رونمایی می‌شود.

رونمایی از شش عنوان کتاب نقش روحانیت در دفاع مقدس

جهانبخشی با بیان اینکه کتاب‌های «ندای نور» و «چهل ستاره» توسط حجت‌الاسلام «محمدحسین پیروز» به رشته تحریر درآمده و کتاب «راه سبز» زندگینامه شهیدان جشان‌زاده است که توسط «حمدالله مبشری» گردآوری و تدوین شده است، گفت: کتاب «شکوه ایثار» روایتگر تاریخ شفاهی «سیدعلی‌محمد بزرگواری» جانباز هشت سال دفاع مقدس و از مدافعان حرم اهل بیت است که توسط «پرویز برهمند مطلق» گردآوری و تدوین شده و کتاب‌های «مبشران نور» و «بیست قصه از بیست قهرمان» نیز توسط «سیداسلام فاطمی‌سیرت» گردآوری شده است.

منبع: خبرگزاری حوزه

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *