free-qods

رژیم صهیونیستی-اسرائیل- نابود شدنی است

خانه / پیشنهاد ویژه / رژیم صهیونیستی-اسرائیل- نابود شدنی است

رژیم صهیونیستی-اسرائیل- نابود شدنی است

     قرآن کریم در آیه ۴ سوره مبارک اسراء خطاب به قوم یهود می‌فرماید: «وَ قَضَيْنَا إِلَىٰ بَنِي إِسْرَائِيلَ فِي الْكِتَابِ لَتُفْسِدُنَّ فِي الْأَرْضِ مَرَّتَيْنِ وَ لَتَعْلُنَّ عُلُوًّا كَبِيرًا» و در آیه ۵ همین سوره می‌فرماید: «فَإِذَا جَاءَ وَعْدُ أُولَاهُمَا بَعَثْنَا عَلَيْكُمْ عِبَادًا لَنَا أُولِي بَأْسٍ شَدِيدٍ» یعنی ما در کتاب تورات به بنی‌ اسرائیل اعلام کردیم که شما در زمین (منظور سرزمین مقدس فلسطین) دو بار فساد خواهید کرد و راه طغیان بزرگی را در پیش خواهید گرفت. هنگامی که نخستین وعده فرا رسید و شما دست به فساد و خونریزی و ظلم و جنایت زدید، ما گروهی از بندگان رزمنده و جنگجوی خود را به سراغ شما می‌فرستیم تا شما را به کیفر اعمالتان در هم کوبد و هنگامی که وعده دوم خدا رسد که شما باز مرتکب فساد و انحراف شده‌اید، باز هم گروهی جنگجو و پیکارگر بر شما تاخته و بر شما چیره می‌شوند و آنچنان بلایی برای سر شما می‌آورند که آثار غم و اندوه از صورت‌های شما می‌بارد. (اسراء/ ۷)

     در آیات فوق، سخن از دو فساد بزرگ و انحراف اجتماعی قوم یهود به میان آمده که به دنبال وقوع هر کدام، خداوند مردانی نیرومند و رزمنده را بر آن‌ها مسلط کرده و آن‌ها را به کیفر اعمال‌شان خواهد رساند.

     در مورد اینکه این دو فساد چیست تفاسیر گوناگونی در کتاب‌های تفسیری شده است؛ اما حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی در جلد ۱۲ تفسیر نمونه این دو فساد را به عنوان احتمال تفسیری چنین بیان می‌کند که فساد اول مربوط به تشکیل دولتی جعلی به نام اسرائیل پس از جنگ جهانی دوم در قلب ممالک اسلامی و فساد دوم مربوط به یهودیان صهیونیست برای اشغال سرزمین‌های اسلامی و بیت‌المقدس و قدس شریف است. ایشان در ادامه منظور از انتقام فساد اول را چنین عنوان می‌کنند که وقتی این رژیم جعلی تشکیل شد، ممالک اسلامی در همان آغاز پیدایش که از این توطئه آگاه شدند دست به دست به هم داده و توانستند بیت‌المقدس و قسمت‌هایی از فلسطین را آزاد کنند. در انتقام از فساد دوم نیز باز براساس وعده الهی مسلمانان باید در انتظار پیروزی باشند و بار دیگر رزمندگان و جنگجویان ضد صهیونیستی، حضور و نفوذ این غده سرطانی را در منطقه برای همیشه از بین ببرند.

free-qods
رژیم صهیونیستی-اسرائیل- نابود شدنی است

     بر این اساس نگارنده معتقد است انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی از تل‌آویو به بیت‌المقدس، به رسمیت شناختن بلندی‌های جولان سوریه به عنوان بخشی از خاک رژیم صهیونیستی و انتقال بخشی از مهاجران فلسطین به سرزمین لبنان آنچنان که سید مقاومت در حزب‌الله لبنان آن را بخشی از پیروز معامله قرن دونالد ترامپ می‌داند و اساساً خود معامله قرن، ادعایی آمریکایی برای غصب بیشتر و تثبیت رژیم کودک‌کش اسرائیل بخش‌هایی از همان فساد دوم است که باید براساس وعده خداوند فتح و نصرت خداباوران مبارز را در خنثی‌سازی خباثت و خیانت رژیم صهیونیستی شاهد باشیم؛ چرا که خداوند متعال در سوره مبارک بقره آیه ۶۱ بر پیشانی این قوم تبهکار و غاصب برای همیشه مهر ذلت زده و می‌فرماید: «وَ ضُرِبَتْ عَلَيْهِمُ الذِّلَّةُ وَ الْمَسْكَنَةُ وَ بَاءُوا بِغَضَبٍ مِنَ اللَّهِ» بر پیشانی این قوم به دو علت مهر لذت و غضب الهی خورده است. اول آنکه از دستورات خداوند سرپیچی کردند و به سوی شرک رفتند و دوم آنکه با قساوت مردان حق را کشتند و همین برای همیشه تاریخ سبب ذلت و بدبختی آنان شده است.

     همچنین خداوند در آیه دوم سوره مبارک حشر برای غلبه مسلمانان بر این جماعت مغرور و متکبر که به سلاح‌ها و دژ‌های مستحکمشان می‌بالیدند و برای پیامبر خدا در مدینه ایجاد دردسر می‌کردند می‌فرماید: «وَ قَذَفَ فِي قُلُوبِهِمُ الرُّعْبَ» علیرغم داشتن سلاح و دژ‌های محکم، اما در دلشان ترس و رعب را افکندیم و همین سبب شکستشان شده و خواهد شد. در واقع این لشکر نامرئی النصر بالرعب از جنود الهی است که از عوامل مؤثر پیروزی این لشکر بر جنود غاصب و مشرک بوده است.

     بر اساس آیات الهی، معامله قرن و هر معامله‌ای که سبب تسلط و غلبه کفار و اشغالگران بر مسلمانان شود از پیش باطل است. در جنگ اراده‌ها و جنگ نامتقارن، این ارائه پولادین مؤمنان است که پیروزی در صحنه را رقم می‌زند؛ زیرا به وعده الهی از عمق جان و ایمان باور دارند و که «إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ يَنْصُرْكُمْ». رزمندگان حماس، جهاد اسلامی، حزب‌الله لبنان، انصارالله یمن، حشدالشعبی عراق و قوای دفاع وطنی سوریه و تمام آزادیخواهان در سراسر جهان هرگونه معامله با شیطان را باطل دانسته و همچون نظام اسلامی ایران که در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در راهپیمایی با شکوه روز قدس آوای رهایی قدس شریف را از چنگال اشغالگران سر دادند همچنان به مبارزه بی‌امان خود ادامه داده و ان شاءالله خواب‌های آنان برای تسلط بر منطقه را به خوابی آشفته و پریشان تعبیر خواهند کرد و همچنان نابودی رژیم غاصب و صهیونیستی اسرائیل  را براساس روز شمار بر بیلبوردها، نظاره‌گر و نابودی و زوال آن‌ها را شاهد خواهیم بود که وعده خداوند محقق شدنی است.

منبع: سایت بصیرت

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *